والیبال ارومیه با بخش خصوصی به اوج بر می گردد

۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۱۳۳۴
والیبال ارومیه با بخش خصوصی به اوج بر می گردد
تیم خصوصی گرین چوب به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در لیگ زیرگروه مدعی جدی صعود به به لیگ دسته یک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،هشت تیم برتر از ۱۶ اسفندماه در ارومیه برای کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر بروند.

قرعه‌کشی مرحله نهایی لیگ زیر گروه امروز (شنبه ۶ اسفند) به صورت آنلاین و با حضور رئیس سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های صعود کننده برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی را شناختند.

بدین ترتیب تیم‌های نام آوران تنکابن و هانادانه بهشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، پیر سقای ابهر و گرین چوب ارومیه با هم مسابقه خواهند داد، نفت و گاز گچساران با غفاری تاکستان روبرو می‌شود و کریمه قم نیز با راه‌آوران نامدار سینا البرز رقابت می‌کند.

دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ زیر گروه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ اسفند برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز پنج‌شنبه ۱۸ اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقات مرحله نیمه‌نهایی نیز روزهای ۱۹ تا ۲۱ اسفند پیگیری می‌شود و در نهایت روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ زیر گروه مردان در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، با پیگیری های بعمل آمده باشگاه گرین چوب، سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر در این مسابقات، به سیستم ویدئو چک تجهیز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما