استاندار خراسان رضوی: زیارت ارزان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۴۱۴۲۴
استاندار خراسان رضوی: زیارت ارزان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد
استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت آسان، روان و ارزان باید همواره مورد توجه خدمتگزاران به زائران بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای ترافیک استان برای تردد در محدوده مرکزی شهر مشهد ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ افزود: آنچه که به عنوان یک مطالبه مطرح شده این است که راه زائران برای حضور در بارگاه منور رضوی تا جای ممکن نباید مسدود شود بلکه صورت لزوم راه دیگری جایگزین شود.

وی ادامه داد: برای خدمت رسانی به زائران به خصوص در ایام خاص و ویژه همچون لحظه تحویل سال باید برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته و با همکاری بسیج در مسیر جاده ای خدمات شایسته ای با هدایت پلیس راهور صورت پذیرفت و امسال نیز می توان از این ظرفیت برای مدیریت رفت و آمد در شهر مشهد، بهره برد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به پیش بینی ها، جمعیت حضور زائران در شهر مشهد نسبت به سال های گذشته دارای افزایش بسیاری است و به همین دلیل لازم است تا مسیرهای اضطراری در محورهای پرتردد، در نظر گرفته شود.

نظری تاکید کرد: طراحی و برنامه ریزی برای انجام امور به عنوان یک ضرورت، نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا در زمان اجرای برنامه‌ها مشکلی ایجاد نشود.

نظری با اشاره به اهمیت تصمیم گیری به موقع و به هنگام، گفت: گاهی اقدامی رصد می‌شود ولی در لحظه با مدیریت خوبی رو به رو نشده و تصمیم مناسبی اتخاذ نمی‌شود که این موضوع باعث ایجاد اشکالاتی در مسیر خدمت رسانی به زائران می‌شود به همین دلیل باید آمادگی لازم برای وضعیت های مختلف اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز