تشکیل ۵۶۵ پرونده تخلف برای اصناف متخلف سلسله/ کشت محصولات آبدوست در حوزه پمپاژ ممنوع است

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۲۰۴۸
تشکیل ۵۶۵ پرونده تخلف برای اصناف متخلف سلسله/ کشت محصولات آبدوست در حوزه پمپاژ ممنوع است
مدیر جهاد کشاورزی سلسله از انجام ۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ روح اله حقی منصوری  امروز در نشست خبری  با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه کشت محصولات آبدوست در حوزه پمپاژ ممنوع است و کشت محصول سیب زمینی در خارج از حوزه پمپاژفقط با نوار تیپ مجاز است،  اظهار کرد:  نقش اصلی و رسالت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی و کشت محصولاتی همچون سیب زمینی، برنج و ... با روشهای هدفمند و نوین است.

وی افزود: یکی از رسالتهایی که به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده تنظیم بازار است که در این راستا ستاد تنظیم بازار با تشکیل جلسات مستمر بر بازار و فعالیت صنوف و نانوایی ها و فروش کالاهای اساسی همچون مرغ، گوشت، ماهی، غله، آرد نظارت می نماید. 

حقی منصوری با اشاره به انجام ۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان، تصریح کرد: در این راستا تعداد ۵۶۵ پرونده تخلف برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شده است. 

وی با اشاره به توزیع انواع کالاهای تنظیم بازاری در شهرستان، عنوان  کرد: تاکنون ۳۴۹ تن شکر توزیع شده که ۲۵۵ تن از آن برای مصارف زنبورداری بوده است. 

مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به توزیع ۲۰۰ تن انواع برنج خارجی تایلندی، هندی و پاکستانی، تصریح کرد: ۷۰ تن قند در بسته های ۴ کیلوگرمی نیز توزیع شده است.

حقی منصوری با اشاره به توزیع ۷۸‌ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، تاکید کرد: تاکنون نیز ۲۸ تن گوشت منجمد توزیع شده و سهمیه ۱۰ تن دیگر در حال جذب است و مقدار ۳۰ تن روغن خوراکی نیز توزیع شده است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز