بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه، جوجه‌ریزی در بهمن‌ماه انجام شده است

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۴۴۴۴۷۵
بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه، جوجه‌ریزی در بهمن‌ماه انجام شده است
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از برنامه ریزی سازمان برای جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه، جوجه‌ریزی در بهمن‌ماه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، محمد جواد میرزاده با تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه ریزی و مدیریت جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و پیش بینی ورود مهمانان نوروزی و افزایش مصرف، معاونت بهبود تولیدات دامی استان اقدام به برگزاری جلسه ای در اوایل بهمن ماه جاری با دعوت از اتحادیه مرغداران استان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان، دامپزشکی استان و شرکت پشتیبانی امور دام استان در سالن زیتون سازمان نموده و پس از تبادل نظر تصمیم به افزایش جوجه ریزی توسط اتحادیه مرغداران ( جامعه تولید کننده ) برای ماه‌های بهمن و اسفند شد.

وی در ادامه افزود: با این تصمیم سازمان، جوجه ریزی محقق شده در بهمن ماه جاری بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه صورت گرفته که حدود ۱۲ درصد بیشتر از جوجه ریزی بهمن ماه سال قبل می باشد .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان همچنین ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در برنامه جوجه ریزی اسفند ماه نیز حدود ۱۰ درصد نسبت به اسفند ماه سال قبل افزایش داشته باشیم.

میرزاده خاطر نشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان هرمزگان نیز متعهد شده تمهیدات و برنامه ریزی های لازم را جهت تامین مرغ منجمد و توزیع به میزان حداقل ۱۰۰۰ تن برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان داشته باشد .

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: این معاونت با انجام مکاتبات لازم با معاونت توسعه بازرگانی وزارت برای تامین نهاده مورد نیاز واحدهای تولید کننده حمایت از این برنامه را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز