تیم انتظامی مازندران، نایب قهرمان مسابقات کاراته

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۴۶۴۰۸
تیم انتظامی مازندران، نایب قهرمان مسابقات کاراته
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از نایب قهرمانی تیم کاراته فرماندهی انتظامی استان در مسابقات بین المللی کاراته، خبر داد .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، گفت: مسابقات بین المللی کاراته آزاد (سبک سو کیوکشین کاراته)، با حضور 7 تیم خارجی و 18 تیم داخلی، به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: برایر اعلام فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در پایان این مسابقات ورزشی تیم کاراته آزاد فرماندهی انتظامی استان مازندران که به عنوان نماینده فراجا در این دوره از مسابقات شرکت کرد با کسب 4 مدال طلا و 2 نقره توانست بعد از تیم ملی حفاری ایران نائب قهرمان این دوره از مسابقات شود.

سردار میرزایی همچنین اظهار داشت: در این مسابقات که با سرپرستی سروان سعید اسماعیلی و مربیگری حسن پورعلی همراه بود سربازان وظیفه امیر حسین سهرابی، ابوالفضل قزنونوی، بهزاد جهانبخشو آیدین زیدی کسب موفق به کسب مدال طلا شدند و سربازان وظیفه ابوالقضل جعفر نواز و رضا هاشم زاده موفق به کسب مدال نقره شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با تبریک کسب این موفقیت به جامعه ورزشی استان، هدف از توجه به ورزش در فراجا را بالا بردن توانائی های جسمانی، روحی و مهارتی در کارکنان عنوان کرد و گفت: توجه به این ورزش ها با توجه به پیچیدگی وگستردگی ماموریت ها از ضرریات کار در سازمان انتظامی است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز