مستند «یحیی» آماده ی اکران شد/ لزوم حمایت صداوسیما

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۴۴۷۳۴۵
مستند «یحیی» آماده ی اکران شد/ لزوم حمایت صداوسیما
کارگردان و تهیه کننده مستند «یحیی» گفت: مستند یحیی برای پخش در رسانه های مختلف آماده اکران شد و از صدا و سیما می خواهم این مستند را حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، رضا قطبی صبح یکشنبه در خصوص مستند «یحیی» اظهار کرد: مستند یحیی پس از ۸ ماه کار شبانه روزی بنده و همکارانم به مرحله اکران رسیده و در حال حاضر تدوین این مستند پایان یافته است.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار برنا ادامه داد: این مستند مربوط به شهید والا مقام دفاع مقدس یحیی سعید قطبی است که در روستایی نزدیک مرزن آباد معروف به روستای (طویر) تولید شده است.

تهیه کننده و کارگردان مستند «یحیی» تصریح کرد: مستند «یحیی» مجموعه ۴۴ دقیقه ای است که بخش عمده ای از آن در مازندران و بخش کوتاهی در استان های قزوین و البرز تولید شده است.

وی با بیان اینکه این مستند با اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کلید خورد، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مستند یحیی با رایزنی در شبکه های افق، مستند و سیمای استان های البرز، قزوین و مازندران پخش شود.

قطبی با بیان اینکه آرامش و امنیت ما مرهون خون شهدا است بیان کرد: این مجموعه با بودجه شخصی بنده و بدون حمایت های مادی و معنوی از ارگان، نهاد و سازمانی تهیه و تولید شده است، براین اساس از تمام مسئولان در استان های قزوین، البرز و مازندران به ویژه صدا و سیما می خواهم ما را برای اکران فیلم یحیی یاری کنند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در کارها مانع زدایی شود، گفت: تنها خواسته بنده و همکارانم از مسئولان این است که این مستند فاخر در رسانه ملی پخش شود.

کارگردان و تهیه کننده مستند «یحیی» با بیان اینکه این مستند توسط گروهی قوی و حرفه ای تولید شده است، اظهار کرد: این فیلم که به زبان مازندرانی است، دارای زیرنویس بوده و پتانسیل پخش در صدا و سیما را دارد.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که تمام رسانه های معاند علیه ارزش ها، کشور، رهبر و مردم ما هستند و تلاش می کنند وضعیت کشور را سیاه و خاکستری نشان دهند، بنده و همکارانم با وجود اینکه گاه مورد انتقاد هم قرار گرفتیم، کار را ادامه دادیم و به لحظه های پایانی اکران فیلم نزدیک شدیم.

قطبی با بیان اینکه این کار برای نسل امروز و دهه ۸۰ و ۹۰ تاثیرگذار است، تصریح کرد: من یحیی را کنار خودم حس می کنم و با توجه به ارادتی که به خانواده شهدا دارم، این کار را به خانواده شهدا تقدیم کردم و امیدوارم از من بپذیرند.

وی متذکر شد: از تمام مسئولان استان قزوین و مازندران به ویژه بخشداری و دهیاری مرزن آباد که برای ساخت مستند«یحیی» ما را حمایت کردند، قدردانی می کنم.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز