هادی ساعی: ۱۴۰ دوره آموزشی تکواندو طی یک‌سال گذشته برگزار شده است

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۷۷۳۱
هادی ساعی: ۱۴۰ دوره آموزشی تکواندو طی یک‌سال گذشته برگزار شده است
رئیس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سالی که در حال سپری آن هستیم سال آموزش تکواندو بود، گفت: ۱۴۰ دوره آموزشی تکواندو طی یک‌سال گذشته برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران، در مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی استان هرمزگان، اظهارداشت: تکواندو در استان هرمزگان زنده است اما متأسفانه در این یکی دو سال گذشته کمی به دلیل اتفاقی که افتاد با سرپرستی اداره شد و باعث شد کمی از قافله عقب بماند.

وی افزود: من به نوبه خودم قول می‌دهم که هر کلاس آموزشی و هر درخواستی  که در خصوص مربی‌گری، داوری و حتی دانش‌افزایی داشته باشید حتما سعی خواهیم کرد بهترین‌های تکواندوی ایران را به هرمزگان اعزام کنیم‌ هر چند که در هرمزگان خانواده دانش که جزو بزرگان تکواندوی کشور محسوب می‌شوند حضور دارند.

رئیس فدراسیون تکواندو، بیان‌کرد: هرمزگان پتانسیل‌های بسیار زیادی در تکواندو هم از گذشته و هم در زمان فعلی دارد و ما ریاست هیات تکواندوی استان می‌خواهیم هر چه زودتر هیات‌های شهرستانی تکواندوی هرمزگان را فعال کنند .

هادی ساعی عنوان ‌کرد: از شهرستان‌ها می‌شود تکواندوکاران خیلی خوبی را به تکواندوی کشور و تیم ملی معرفی کرد که لازم است به این منظور تیم‌های پایه در استان تشکیل و تقویت شوند.  

وی خاطرنشان‌کرد: امسال در فدراسیون تکواندو، سال آموزش بود و ما بالای ۱۴۰ دوره‌ی آموزشی را برگزار کردیم که جا دارد از تلاش‌های کمیته آموزش فدراسیون تشکر داشته باشیم چرا که کار بزرگی در کل کشور انجام شد‌.

رئیس فدراسیون تکواندو اظهارداشت: اگر استان آمادگی داشته باشید ما می‌توانیم تیم‌های ملی تکواندو در رده‌های مختلف را به هرمزگان اعزام کنیم‌ تا ورزشکاران استان در کنار ملی‌پوشان تمریناتی داشته باشند و از ظرفیت مربیان تیم ملی نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز