شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۴۸۳۶۵
شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز در پیامی به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سلیمان رستمیان در پیامی به مناسبت 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: سلام بر شهدا و درود به روح بلند و رفیعشان که با ازخودگذشتگی و جان‌فشانی درراه اسلام و میهن، نقشینه عظمت و شکوه ایران عزیزمان را با قلم سرخ خود نگاشتند، شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند و بهترین هستی خود را با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش امروز ما کردند.

رستمیان افزود: ما امروز باید ادامه‌دهنده راه آن کبوتران خونین بال، آنچه را که باعث شد تا آنها برایش خون پاکشان را تقدیم کنند تا این نظام و انقلاب شکل بگیرد باشیم و وظیفه‌داریم تا در این مسیر گام برداریم، این مسیر تا زمانی که انقلاب به مقصد اصلی خود که ظهور امام زمان(عج) است برسد، ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست»، 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا فرصتی ویژه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و بزرگداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا ناشی از باوری عمیق و راستین بوده و می‌تواند ضمن تکریم خانواده معظم شهیدان و اهتزاز علم شهدا و همچنین زنده نگه‌داشتن سیره و راه افتخارآمیز و تابناک آنان، روحیه مقاومت، ایثار و حماسه را در جامعه جاری و ساری کرده و در عرصه بازدارندگی، اقتدار و آمادگی ملت ایران در مصاف با دشمن و هجوم بی‌وقفه قدرت‌های استکباری و امپراتوری رسانه‌ای صهیونیستی به جهانیان را آشکار و نمایان سازد.

رستمیان افزود: مردم شهیدپرور کشور ایران در 22 اسفند 1401 بار دیگر اعلام می‌کنند تا پای جان درراه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد خون هزاران شهد پایمال شود، ۲۲ اسفند روز تجدید میثاق است، روز بزرگداشت شهدا که باید گرامی داشته شود.

وی در بخش دیگر با سالروز تأسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان راحل اشاره و تصریح کرد:22 اسفند سال 1358 سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان امام(ره) است، نهادی که به فرموده امام(ره) افضل نهادها و وظیفه آن خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است  که به‌عنوان یک نهاد پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره اقدامات مؤثری را انجام داده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: همکاران ما با تلاش و کوشش سعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارند و در این راه تمام سعی و تلاش خود را انجام داده‌اند تا ضمن اینکه وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند رضایتمندی ایثارگران را نیز به‌دست آورند.

انتهای پیام 

نظر شما