استقرار ۴۰ اکیپ راهداری نوروزی در جاده‌های البرز

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۸۴۷۰
استقرار ۴۰ اکیپ راهداری نوروزی در جاده‌های البرز
معاون راهداری ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اجرای طرح نوروزی راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: در قالب این طرح ۴۰ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حمید پرورشی ظهر سه شنبه با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد گفت: طرح راهداری نوروزی با هدف آماده‌سازی محورهای ارتباطی استان برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح 40 اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و 180 نیرو و 145 دستگاه ماشین‌آلات در این طرح فعالیت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محور‌های مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، تصریح کرد: در همین راستا از اول اسفندماه نسبت به آماده‌سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده‌ای اقدام شده است.

پرورشی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و گفت:در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است.

معاون راهداری البرز در پایان یادآور شد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای سرویس‌دهی به مسافرانی که از محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند را دارند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز