۱۱۵۰ پروژه نیروی زمینی سپاه به بهره برداری رسید/ افتتاح شهرک ۱۰۰ واحدی ولایت در جزیره هرمز

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۹۰۱۱
۱۱۵۰ پروژه نیروی زمینی سپاه به بهره برداری رسید/ افتتاح شهرک ۱۰۰ واحدی ولایت در جزیره هرمز
با همت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه شهرک ۱۰۰ واحدی ولایت، برای مخرومین و خانواده‌های شهدای فاقد مسکن جزیره هرمز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان ، شهرک ولایت جزیره هرمز که در آن ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین جزیره هرمز ساخته شده است‌، به بهره‌برداری رسیده و کلید خانه‌ها تحویل مردم شد.

این منازل دارای ۱۲۶ متر مربع زیربنا هستند که ۸۳۲ متر شبکه فاضلاب، شبکه آب و شبکه برق و ۹۰۰۰ متر مربع معبر احداث شده است‌.

کلنگ این پروژه ششم اسفندماه سال ۱۳۹۸ توسط سردار محمد پاکپور بر زمین زده شده بود.

درمانگاه ۱۰۰۰ متر مربعی نیز دیگر پروژه دیگر این مجموعه است که ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همزمان با این آیین، از ۱۱۵۰ پروژه عمرانی و ۷۳۲/۴۷۰ خدمت اجتماعی و بهداشتی قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین، اعلام آمادگی کرد که هر کجای استان که نیاز باشد در حوزه مردم‌داری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی، حاضر به فعالیت هستند.

رسیدگی به جزایر به ویژه جزیره هرمز یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است که در دیدار با اعضای کنگره شهدای استان هرمزگان مطرح کردند.

 

IMG_20230315_085140_766 خبرنگار: نازنین ستاری 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز