حاجی پور : نمایندگان مجلس و دولت در کنار حامیان ورزش و بخش خصوصی هستند

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲:۰۸
کد خبر: ۱۴۴۹۱۴۶
حاجی پور : نمایندگان مجلس و دولت در کنار حامیان ورزش و بخش خصوصی هستند
نماینده مردم آمل در مراسم تجلیل از برترین های بوکس مازندران گفت: در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به مازندران قول داده شد اعتبارات لازم برای تکمیل تنها سالن صخره نوری مازندران در آمل اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، رضا حاجی‌پور در آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان هیأت بوکس مازندران، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همیشه حامی و یاور ورزشکاران و فدراسیون ورزشی در راستای توسعه ورزش در زمینه قهرمانی و همگانی هستند.

وی با بیان اینکه مازندران از استان‌های شاخص و آمل از شهرهای سرآمد در امر ورزش است، افزود: در سال گذشته تعداد ۴۰ مدال و در سال جاری ۳۸ مدال مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران این شهرستان در میادین گوناگون کسب شده و به ثبت رسید.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمل در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی در لیگ‌های برتر کشور تیمداری می‌کند و توانسته با جایگاه خوبی دست یابد، تصریح کرد: در این بین می‌توان به رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، رشته‌های رزمی، فوتسال بانوان، بسکتبال با ویلچر و دیگر رشته‌ها اشاره کرد.
حاجی‌پور ادامه داد: در روزهای اخیر تیم والیبال لبنیات هراز با میدان داری جوانان جویای نام در لیگ برتر والیبال کشور به عنوان نائب قهرمانی دست یافت و تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا با قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان به سوپر لیگ کشور صعود کرد.
وی با اعلام لزوم میدان داری بخش‌های خصوصی در زمینه تیمداری در لیگ برتر رشته های ورزشی، یادآور شد: در این شهرستان بخش خصوصی ورود بسیار خوبی در زمینه تیمداری و حمایت از ورزشکاران داشته است؛ همچنین نمایندگان مجلس و دولت در کنار حامیان ورزش و بخش خصوصی هستند تا شاهد روزافزون ورزش در ایران اسلامی باشیم.
حاجی‌پور با اشاره به نقش بارز و برجسته پیشکسوتان ورزشی در زمینه انتقال تجارب و تربیت شاگردان توانمند، گفت: از مهمترین اقدامات در اماکن ورزشی آمل، ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از استادیوم شهید چمران پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی و رها شدن بود.
وی افزود: این مهم از آرزوهای دیرینه ورزشکاران بوده که به بهره برداری رسید هرچند برخی کاستی‌هایی در مجموعه احساس می‌شود که باید به سرعت برطرف شود.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها سالن صخره‌نوری مازندران بعد از سالن صخره نوردی مجموعه ورزشی آزادی در آمل مستقر است که به صورت نیمه کاره بوده و در سفر اخیر ورزیر ورزش و جوانان اعتبارات لازم برای تکمیل این سالن ورزشی و دیگر پروژه های نیمه تمام ورزشی اختصاص می یابد.

انتهای پیام

نظر شما