استاندار: خود باوری کلید فتح قله‌های علم و دانش است

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۹۶۳۵
استاندار: خود باوری کلید فتح قله‌های علم و دانش است
استاندار کردستان خودباوری وشناخت توانایی ها را رمز رسیدن به قله‌های علم و دانش ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در آئین تجلیل از ستارگان کردستان در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری  با بیان اینکه دانش آموزان نقطه امید و مایه سربلندی و افتخار کشور و استان هستند، گفت:برای رسیدن به قله‌های علم  و دانش و کسب افتخارات بزرگ  لازم است دانش آموزان خود را باور و به توانایی خود ایمان داشته باشند.

وی افزود:دشمنان و مخالفان کشور ما به دنبال این هستند که خودباوری را از فرزندان این مرزوبوم بگیرند و ضرورت دارد با ایجاد زمینه های بروز استعدادهای درخشان و برتر نگذاریم چنین اتفاقی روی دهد.


زارعی کوشا با بیان اینکه جوانان کردستانی در سطح کشور و جهان در حوزه‌های علمی تحول آفرین بوده اند ، اظهار کرد:استعداد جوانان ایرانی و کردستانی از میانگین جامعه جهانی بالاتر است که این امر نشان از ظرفیت‌های فراوان برای کارهای بزرگ است.
استاندار کردستان از آموزش و پرورش استان خواست زمینه تعامل و پیوند میان این اداره را با بخش صنعت فراهم کند ، چرا که این مهم می‌تواند در توسعه استان طی سالیان آینده بسیار اثرگذار باشد.


در این مراسم با حضور زارعی کوشا استاندار کردستان از تعدادی از دانش آموزان برتر در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فناوری تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما