صعود تیم نونهالان پرسپولیس قائمشهر به لیگ برتر کشور

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۹۷۱۵
صعود تیم نونهالان پرسپولیس قائمشهر به لیگ برتر کشور
تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قائمشهر با قهرمانی در مسابقات لیگ فوتبال مناطق، جواز حضور در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور را به دست آورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، علیرضا کوهی مربی نونهالان پرسپولیس قائمشهر در این خصوص گفت:  تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قائمشهر در مرحله اول مسابقات که با حضور تیم‌هایی از مازندران، مشهد و گرگان به صورت متمرکز بر گزار شد،  به مقام قهرمانی رسید .

کوهی اظهار داشت:  در مرحله دوم و در لیگ مناطق هم تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قائمشهر که میزبانی مسابقات را بر عهده داشت، با غلبه بر همه حریفان قهرمان شد و به لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور راه یافت .
مربی تیم نونهالان پرسپولیس قائمشهر گفت : در این مرحله برابر سه تیم پاسارگاد شیروان خراسان شمالی ،سپیدرود رشت و پدیده البرز آمل پیروز شدیم و در دیداری تشریفاتی مقابل داماش نوین رشت نتیجه را واگذار کردیم. البته این نتیجه تاثیری در صعود تیم ما نداشت و به عنوان تیم اول به مسابقات لیگ برتر راه پیدا کردیم .
کوهی با اشاره به اهمیت آموزش در رده‌های سنی گفت :  سعی ما این است تا نونهالان با اصول پایه و مدرسه ای  فوتبال آشنا شوند و مسیر موفقیت را به درستی طی کنند. مربی جوان تیم پرسپولیس قائمشهر افزود:  در این مسابقات محمدحسین مومنی بازیکن تیم نونهالان پرسپولیس قائمشهر که عضو تیم ملی نونهالان ایران است ، به عنوان آقای گلی مسابقات رسید .کوهی اشاره داشت:  برای این تیم استعدادیابی شد و بازیکنان زیادی مورد آزمایش قرار گرفتند، به عنوان مثال شش بازیکن از شهر پل سفید در این تیم حضور دارند که می‌توانند با حضور در لیگ برتر به تجربیات ارزشمندی برسند.
علیرضا کوهی با تشکر از زحمات برادران رامشگر که مدیرعامل و سرمربی این تیم هستند، گفت:  امیدواریم در آینده نیز از تیم نونهالان پرسپولیس قائمشهر ستاره های بزرگی مانند هادی نوروزی، مهرداد اولادی، مهرداد کفشگری و .....  به تیم های لیگ برتر و ملی را پیدا کنند.
لازم به ذکر است این مسابقات به صورت متمرکز در زمین فوتبال زیارکلای شهرستان سیمرغ برگزار شد.

خبرنگار : سحر کوهی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز