نبود اسپانسر از مهمترین مشکلات ورزش کشتی کردستان است

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۴۹۹۴۲
نبود اسپانسر از مهمترین مشکلات ورزش کشتی کردستان است
رئیس هیئت کشتی کردستان گفت: تا کنون هیچکس به عنوان اسپانسر حاضر نبوده به ورزش کشتی کردستان کمک کند و هزینه های میلیاردی که طی ۴ سال گذشته صورت گرفته از حساب شخصی خودم و اعضای هیئت رئیسه کشتی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ جمشید خیرآبادی در نشست خبری با رسانه های کردستان، گفت: اعتقاد خاصی به ارتباط با رسانه ها دارم اما متاسفانه گاهی اوقات هستند افرادی که وجدان خود را زیر پا می گذارند و انتقادات غیرواقعی را به بنده می کنند و دور از واقعیت است.

وی افزود: در طول سال های گذشته که در سکان دار هدایت هیئت کشتی کردستان بوده ام، بنا بر مشغله های فراوانی که دارم اصلا وقت فعالیت در فضای مجازی را ندارم اما در زمان انتخابات هیئت کشتی امسال، به یکباره پیج های فیکس به نام من ایجاد شد و هجمه های عجیبی شب قبل از انتخابات بر من وارد شد که جای تعجب دارد.

رئیس هیئت کشتی کردستان اظهار کرد: امروز هم در این نشست خبرنگاران رسانه هایی که نسبت به عملکرد بنده منتقد بودند را دعوت کردیم تا رو در رو با یکدیگر صحبت کنیم اما حضور نداشته و همین نشان می دهد که این رسانه ها به دنبال مسائل دیگری هستند.

خیرآبادی ادامه داد: کسانی بودند بعد از اینکه من به هیئت کشتی کردستان آمدم، منافعشان به خطر افتاد و به همین دلیل مخالف حضور بنده بوده و انتقادات نادرستی را به من نسبت داده اند.

وی یادآور شد: گروهی دیگر بودند که قبل از ریاست هیئت، شاگردم بودند اما وقتی این مسند را در دست گرفتم، انتظار داشتند که سودی به آنان برسد اما چون من اهل این فعالیت ها نیستم، اکنون آنها نیز دشمن من شده اند.

رئیس هیئت کشتی کردستان بیان کرد: گروه دیگری اساتید و بزرگان بنده بودند که انتظار داشتند در هیئت کشتی در کنار من به جایی برسند که آنها نیز بعد از آن که به چیزی نرسیدند به منتقد من تبدیل شدند.

خیرآبادی گفت: اما گروه چهارم گروهی هستند که در کنار انتقادات منصفانه ای که دارند اما راهکارهایی را نیز برای بهبود وضعیت ارائه می دهند و من برای این گروه احترام خاصی قائل هستم.

وی افزود: من پیش از اینکه به عنوان رئیس هیئت کشتی کردستان انتخاب شوم، مربی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشور بوده ام و همین نشان می دهد من برای رسیدن به جایگاه این مسئولیت را نپذیرفته ام چرا که پیش از جایگاه بالاتری داشته ام و تنها به دنبال پیشرفت ورزش کشتی کردستان هستم.

رئیس هیئت کشتی کردستان اظهار کرد: در چهار سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تنها ۶۰۰ میلیون تومان به هیئت کشتی کردستان پرداخت شده در حالی که در این چند سال میلیاردها تومان برای پیشرفت ورزش کشتی هزینه شده است.

خیرآبادی ادامه داد: تا کنون هیچکس به عنوان اسپانسر حاضر نبوده به ورزش کشتی کردستان کمک کند و تمام این هزینه ها از حساب شخصی خودم و اعضای هیئت رئیسه کشتی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در سال های گذشته بر اساس آمارهای هیئت پزشکی ورزشی استان تنها یک هزار و ۳۳۹ نفر عضو این هیئت بوده اند اما امروز این جمعیت به حدود ۶ هزار نفر رسیده و می تواند کشتی کردستان را متحول کند.

رئیس هیئت کشتی کردستان بیان کرد: در طول چند سال گذشته مسابقات متداولی را در سطح استان برگزار کرده ایم تا بتوانیم استعدادهای گمشده کشتی استان را شناسایی کنیم و نام کردستان را در رقابت های مختلف کشور سربلند کنیم.

خیرآبادی گفت: روزی که هیئت کشتی کردستان را تحویل گرفتم سعی کردم چهره های علمی و تخصصی را در این هیئت به کار گیرم که در حال حاضر ۱۲ متخصص و استاد علم ورزش با ما همکاری داشته تا بتوانیم تمرینات را به صورت علمی طراحی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر سالن های خانه کشتی کردستان به تجهیزات پیشرفته و روز دنیا مجهز شده تا تمریناتی که به کشتی گیران ارائه می شود، حرفه ای و علمی باشد و این امکانات در کشور تنها در کردستان وجود دارد.

رئیس هیئت کشتی کردستان اظهار کرد: در سال های گذشته ۱۴ سالن را به سالن های کشتی کردستان اضافه کرده ایم و هر کسی که می تواند در حوزه مربیگری خدمتی به کشتی گیران این استان بکند، دست او را می بوسیم.

خیرآبادی ادامه داد: امروز یکی از مشکلات ما کمبود مربی حرفه ای و با دانش است و از این رو در سال های اخیر ۲۰ مربی را به اردوهای تیم ملی با هزینه شخصی و هیئت اعزام کرده تا بتوانند در تیم های پایه، عملکرد بهتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز