ویژه‌ برنامه و نمایشگاه " شوبهاری " تدارک ویژه شهرداری بندرعباس برای استقبال از بهار

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۵۰۶۰۸
ویژه‌ برنامه و نمایشگاه  شوبهاری  تدارک ویژه شهرداری بندرعباس برای استقبال از بهار
شهردار کلانشهر بندرعباس با تاکید بر لزوم عینیت بخشی به عنوان " شهر خلاق بودن" بندرعباس از تدارک ویژه‌برنامه و نمایشگاه " شوبهاری " خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه رونمایی از پوستر ویژه برنامه " شو بهاری " در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ به دلیل تقارن با ماه بندگی خداوند، حال و هوای خاصی خواهد داشت و ما همکارانمان نیز در تلاش هستیم تا رنگ و بوی ماه مبارک رمضان را در برنامه‌های خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در یک سال گذشته تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بندرعباس معطوف بر این بوده است تا " بندرعباسی  متفاوتی " را به منصه ظهور بگذارند و بندرعباس را از یک گذرگاه برای عزیمت به جزایر به توقف‌گاهی گردشگری تبدیل کنند و در این راستا، پروژه پارک ساحلی صدف، منظرگاه اولویت پنجم، پل معلق، زیپ‌لاین و آبنمای خشک موزیکال به بهره‌برداری رسیده است.

سکاندار مدیریت شهری بندرعباس، تاکید‌کرد: تمهیدات لازم برای میزبانیِ شایسته از مسافران نوروزی و ارائه خدمات درخور به مردم شهر بندرعباس در ایام تعطیلات اندیشیده شده است، ضمن اینکه شهر با استفاده المان‌های نوروزی برای استقبال از بهار زیبا‌سازی شده است.

مهدی نوبانی در بخش دیگری از سخنانش، اظهارداشت: در میزبانی از مسافران نوروزی همه‌ی کارها به اقدامات سخت‌افزاری خلاصه نمی‌شود بلکه اقدامات نرم‌افزاری و فرهنگی نیز در دستورکار شهرداری بندرعباس قرار گرفته است تا بتوانیم به عزیزانی که شهر ما را برای مسافرت انتخاب می‌کنند، فرهنگ ناب استان را معرفی کنیم و خاطرات خوشی برای آن‌ها رقم بزنیم.

وی افزود: همانطور که مستحضرید بندرعباس جزو شهرهای خلاق یونسکو است و ما باید این عنوان در عمل به نمایش بگذاریم بر همین اساس برای ایام نوروز امسال تدارک ویژه‌ای تحت عنوان " نمایشگاه شو بهاری " دیده‌ایم که در آن ۱۴۰ غرفه‌ در نظر گرفته شده است و هنرمندان و فعالان حوزه مشاغل خانگی آثار و تولیدات خود را به نمایش عموم گذاشته و به فروش می‌رسانند ضمن اینکه در این نمایشگاه استان‌ها و اقوام دیگری نیز حضور دارند‌.

شهردار بندرعباس خاطرنشان‌کرد: بندرعباس یکی از شهرهایی است که به دلیل شرایط آب و هوایی، زیست شبانه در آن رونق بسیاری دارد بر همین اساس در حاشیه این نمایشگاه ویژه‌برنامه " شو بهاری " با پخش زنده از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس اجرا خواهد شد و هر شب یک شهرستان با اجرای هنرمندان و گروه‌های هنری برجسته استان به معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه های گردشگری و ظرافت‌های فرهنگی خود خواهد پرداخت.

وی عنوان‌کرد: همه این برنامه‌ها در سایه همراهی استاندار محترم هرمزگان و اعضای شورای اسلامی شهر محقق شده است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز با همراهی خود به پویایی، زیبایی و شادابی شهر کمک کنند.

خبرنگار: نازنین ستاری

IMG_20230319_080036_284

انتهای پیام/

 

نظر شما