توسعه بومگردی در روستاهای البرز محور گردشگری قرار بگیرد

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۱۳۴۴
توسعه بومگردی در روستاهای البرز محور گردشگری قرار بگیرد
استاندار البرز با اشاره به لزوم ارتقا سطح خدمات به گردشگران در استان، گفت: توسعه بومگردی در روستاها جزو محورهای اصلی گردشگری استان است و در این زمینه تکالیفی بر دوش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبدالهی روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در بازدید از برخی ایستگاه های خدمات سفر البرز، این اقدام را کاری تیمی و ارزشمند برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران عنوان کرد و از حضور دستگاه‌های خدمات رسان شامل ادارات راهور، میراث‌فرهنگی، هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی قدردانی کرد. 

 استاندار البرز با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان بل تعطیلات نوروز، ابراز امیدواری کرد که با ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن، فضای شادی و نشاط تا پایان تعطیلات تداوم داشته باشد.

عبدالهی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به موضوع جذب گردشگر  در البرز گفت: سطح خدمات به مسافرین باید ارتقا یابد تا البرز را از استان عبوری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم. 

او افزود: به شدت به دنبال جذب و تشویق سرمایه‌گذاران در زمینه های مختلف گردشگری از جمله ساخت مراکز اقامتی و هتل هستیم.

 به گفته استاندار البرز طالقان، ساوجبلاغ و شهرستان کرج با محوریت آسارا دارای مناطق ییلاقی ویژه و روستاهایی است که در در کشور و خاورمیانه بی نظیر هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد. 

عبدالهی توسعه بومگردی را یکی محورهای اصلی در خدمات به گردشگران عنوان کرد و اظهار کرد: مشوق‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم و به شدت به دنبال این هستیم که بومگردی را در روستاها راه اندازی کنیم.

وی احیای مشاغل سنتی و صنایع دستی روستاها برای جذب و اسکان گردشگر را ضروری عنوان کرد و افزود: در این زمینه تکالیفی بر دوش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گذاشته‌ایم که امیدواریم به بهترین نحو اجرایی شود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز