تجهیز ۵۱۳ کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۱۴۶۸
تجهیز ۵۱۳ کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در آذربایجان‌غربی
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در استان، ۵۱۳ کلاس را آماده پذیرش مهمانان فرهنگی نوروزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  میرنجف غیبی افزود: این کلاس‌ها شامل ۱۹۱ اتاق ویژه و بقیه اتاق نوع الف است که در اتاق‌های ویژه تمامی امکانات اعم از تخت، تلویزیون، یخچال و سایر ملزومات وجود دارد ولی اتاق‌های نوع الف تخت ندارند.تجهیز ۵۱۳ کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در آذربایجان‌غربی

وی با بیان اینکه شهرستان ارومیه بیشترین تعداد اتاق با ۲۸ مورد و ۱۵۸ تخت را داراست، افزود: تنها همکاران فرهنگی می‌توانند از این امکانات به صورت رزرو اینترنتی استفاده کنند.

غیبی بیان‌کرد: بیش از ۲۶۰ اتاق تاکنون برای استفاده در تعطیلات نوروز در این استان رزرو شده که هزینه هر اتاق ویژه ۱۵۰ هزار تومان و اتاق‌های نوع الف ۱۰۰ هزار تومان در هر روز است.

غیبی اضافه‌کرد: در کنار این کلاس‌ها که در ۵۸ مدرسه آماده سازی شده است، باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم هم در استان پذیرای میهمانان فرهنگی هستند.

وی یادآورشد: در ۱۱ شهر از جمله ارومیه، سلماس، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، تکاب، سردشت، چایپاره، ماکو و شوط خانه معلم وجود دارد و در مجموع ۶۶۶ اتاق هم در این مجموعه‌ها برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌سازی شده است.

انتهای پیام

نظر شما