هشدار سطح نارنجی هواشناسی در البرز/ توقف در حاشیه رودخانه ممنوع

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۱۶۲۹
هشدار سطح نارنجی هواشناسی در البرز/ توقف در حاشیه رودخانه ممنوع
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان البرز گفت: رانندگان و مسافران از اتراق و توقف در حاشیه و بستر رودخانه خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، آرش بهاروند احمدی شامگاه سه شنبه با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان البرز به خبرنگار برنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تندری در استان البرز تا عصر چهارشنبه می باشد.

وی ادامه داد: براین اساس رگبار باران در ارتفاعات  رگبار برف، رعد و برق، تگرگ، آرش باو کاهش دما، آبگرفتگی معتبر و سیلابی شون رودخانه ها و مسیرهای فصلی در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و یخبندان و ریزش  سنگ پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: به همین جهت بعضی ساعات رگبار باران در ارتفاعات آسارا، دیزین، طالقان و رگبار برف و رعد و برق، تگرگ، وزش باد لحظه ای و شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: ضمن اینکه آب گرفتگی معابر، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و شکستگی درختان در سطح شهر  مورد انتظار است.

بهاروند احمدی با اشاره به پرهیز از سفر های غیرضروری تصریح کرد: رانندگان همراه داشتن تجهیزات زمستانی در ارتفاعات و عدم توقف، اتراق و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه ها را جدی بگیرند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز