دعوت‌ از گردشگران برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی البرز

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۱۷۰۸
دعوت‌ از گردشگران برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی البرز
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از گردشگران استان‌های همجوار و سایر استان‌های کشور که از مسیر البرز می‌گذرند دعوت کرد یک یا دو روز برای توقف در استان البرز و استفاده از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این استان برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، شهرام علی محمدی روز چهارشنبه 2 فروردین 1402 با اشاره به اینکه تسهیلاتی برای رفاه حال گردشگران از جمله تخفیف واحد‌های پذیرایی و اقامتی صورت گرفته، اظهار کرد: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته با واحد‌های اقامتی تا 20 درصد تخفیف برای اقامت گردشگران ورودی در نظر گرفته شده است.

 معاون گردشگری البرز با بیان اینکه محورهای گردشگری و طبیعتگردی خوبی در البرز داریم که می تواند محل گذران تعطیلات باشد، افزود: طالقان از لحاظ طبیعتگردی و سرزمین مشاهیر، از ظرفیت خوبی برخوردار است. همچنین با دارا بودن زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها می‌تواند پذیرای گردشگرانی باشد که می‌خواهند از هیاهوی شهر به دور باشند و از آب و هوای منطقه‌ای بکر استفاده کنند. 

علی محمدی با اشاره به قرین شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان گفت:  یقینا تمهیداتی در این زمینه برای گردشگران عبوری که مسافر هستند و روزه برایشان واجب نیست در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز