بهزاد فروغی تشریح کرد: مهمترین دستاوردهای ورزش و جوانان البرز در سال ۱۴۰۱

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۲۹۰۹
بهزاد فروغی تشریح کرد: مهمترین دستاوردهای ورزش و جوانان البرز در سال ۱۴۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به عملکرد ورزش استان در سال 1401 ، کسب 70 مدال جهانی و عضویت 185 البرزی در تیم های ملی را از مهمترین دستاوردهای سال گذشته برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ بهزاد فروغی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طی سالی که گذشت ورزش و جوانان استان البرز عملکرد مطلوبی بر جای گذاشت و توانست در راستای سیاست های دولت انقلابی، در بسیاری از حوزه ها موفقیت های چشمگیری را کسب کند.

وی عنوان کرد: به طور کلی دریافت مجوز ترک تشریفات جهت اختصاص 3 مجموعه ورزشی استان به هیئت های ورزشی، انعقاد قرارداد با باشگاه پیکان، برگزاری نشست های متعدد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولان استانی در جهت حل مسائل و مشکلات، برگزاری مجامع هیئتهایی که مدت ها به دلایل نامعلوم و حاشیه های فراوان بلاتکلیف مانده بودند، برگزاری نشست شورای ورزش استان و شهرستانها، برگزاری انتخابات جهت تشکیل شبکه های تخصصی سازمانهای مردم نهاد، راه اندازی قرارگاه اجتماعی با موضوع جوانان، پیگیری مداوم و تخصصی اعتبارات جهت تکمیل پروژه های مهم ورزشی استان از جمله سالن 6 هزار نفری و خانه های جوانان، برگزاری نشست های متعدد گفت و شنود جوانان با مسئولان استان، برگزاری نشست های تخصصی با هیئت های ورزشی استان، کسب مدالهای رنگارنگ در رقابتهای مختلف کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران و قهرمانان استان، ساماندهی امور باشگاه های ورزشی، بازدید از وضعیت ورزش و جوانان شهرستان ها و ... گوشه ای از فعالیت ها و عملکرد انجام گرفته به ویژه در نیمه دوم سال 1401 بود.

فروغی با اشاره به ترک تشریفات از 3 سالن ورزشی استان طی ماه های گذشته گفت: خوشبختانه این اقدام بزرگ که مطالبه چندین ساله جامعه ورزش استان بود با مساعدت استاندار محترم و ورزش دوست البرز بثمر نشست.

وی افزود: همچنین تعییت تکلیف و برگزاری مجامع هیئت هایی که چندین ماه و حتی سال، با سرپرست اداره می شدند، از اقدامات با اهمیتی بود که در نیمه دوم سال 1401 انجام گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به ورزش قهرمانی اشاره و عنوان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی طی این سال ورزشکاران البرزی غیر از عناوین متعدد کشوری، موفق به کسب حدود 70 مقام در سطح جهانی و بین المللی شدند.

وی ادامه داد: در زمینه میزبانی نیز استان البرز در 26 مورد میزبان مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی بود.

فروغی با اشاره به عضویت بیش از 185 البرزی در تیم های ملی رشته های مختلف، عنوان کرد: در مجموع طی سال گذشته 34 تیم از استان البرز در لیگ های برتر و دسته اول رشته های مختلف حضور پیدا کردند و حدود 1900 مسابقه استانی و شهرستانی در سطوح مختلف البرز انجام گرفت.

وی افزود: همچنین 51 مربی از البرز به عنوان کادر فنی در اردوهای مختلف تیم های ملی حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به برگزاری همایش های متعدد و متنوع ورزش خانوادگی از همایش های پیاده روی خانوادگی و بزرگترین همایش ورزش صبحگاهی در استان البرز، افزود: در این سال 20 روستای استان به لوازم ورزشی تجهیز شدند.

وی به حوزه جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز اقدامات قابل توجهی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سال گذشته رقم خورد.

فروغی اضافه کرد: راه اندازی تعاونی مسکن جوانان، پیگیری راه اندازی قرارگاه اجتماعی با موضوع جوانان در استانداری، راه اندای بحث مشاوران جوان در استانداری و کلیه فرمانداری ها، پیگیری راه اندازی کمیته سامان ازدواج، میزبانی دوره های مراکز روانشناسی کشور، میزبانی همایش همنا برای توانمندسازی سازمان های مردم نهاد، میبانی دوره تربیت مربی از جمله ی این موارد است.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استان و شهرستانها، برگزاری انتخابات شبکه های تخصصی در حوزه سازمان های مردم نهاد و افزایش مراکز روانشناسی و تحکیم خانواده از 7 به 12 مرکز از دیگر اقدامات شاخص این حوزه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به تجلیل از 36 جوان برتر و فعال استان البرز در عرصه های مختلف، عنوان کرد: برگزاری 2 جشن ازدواج آسان برای مجموعا 154 زوج جوان، تهیه 5 قلم جهیزیه برای خانواده های نیازمند، انعقاد تفاهم نامه با نیروی انتظامی، سپاه، فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش و برگزاری دوره اموزشی برای 1700 نفر سرباز با موضوع مهارت اموزش سربازان سپاه و ناجا نیز طی سال 1401 در استان البرز صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این سال گام های مثبتی در راستای تکمیل پروژه سالن ۶ هزار نفری انقلاب اسلامی کرج که مهمترین و شاخص ترین پروژه استان است برداشته شد و در صورت تامین اعتبار باقیمانده به زودی شاهد افتتاح این مجموعه در سال آینده خواهیم بود.

فروغی ادامه داد: در این سال 7 پروژه سالن ورزشی خور ساوجبلاغ، سالن طبقاتی ورزش های رزمی کرج که به نام شهید ورزشکار و مدافع امنیت روح الله عجمیان مزین گردید، زمین چمن مصنوعی مسکن مهر نظرآباد، زمین چمن مصنوعی نساء در بخش آسارا، زمین چمن مصنوعی در مورود بخش آسارا، سالن چند منظوره کردان و زمین چمن مصنوعی رضا آباد صوفیان ساوجبلاغ افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به عملکرد حوزه حقوقی و املاک گفت: اخذ واگذاری زمین هایی به متراژ 5 هزار و 200 متر در ماهدشت، 11 هزار متر در چهارباغ و 3 هزار و 400 متر در فردیس از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه بود.

مدیرکل ورزرش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قطعا در سال 1402 ، موفقیت ها و دستاوردهای ورزش و جوانان استان البرز درخشان تر خواهد بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز