تدارک گسترده امکانات رفاهی برای مسافران در مازندران

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۲۹۵۰
تدارک گسترده امکانات رفاهی برای مسافران در مازندران
حسن خیریانپور, معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت: امسال در سراسر استان در ایام نوروز تدارک گسترده و امکانات رفاهی مناسب برای مسافران و گردشگران عرضه شده است. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از ستاد تسهیلات نوروزی، قرارگاه‌های پلیس، اورژانس‌های۱۱۵ و اجتماعی، نمایشگاه‌های صنایع دستی و گل و گیاه و چگونگی توزیع مرغ، گوشت و میوه در شهرستان عباس آباد بازدید کرد.

خیریانپور، خدمت رسانی مناسب و افزایش رضایتمندی از مسافران و گردشگران را مهمترین اهداف ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی استان در شهرستان‌ها اعلام کرد و افزود: امسال ۳۰۰ تن سیب با قیمت ۲۸ هزار تومان و ۲۵۰ تن سیب با قیمت مصوب ۲ هزار و ۴۰۰ تومان برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان مازندران عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در سراسر استان در ایام نوروز تدارک گسترده و امکانات رفاهی مناسب برای مسافران و گردشگران عرضه شده است.

فرماندار شهرستان عباس‌آباد هم از روان سازی ترافیک در جاده‌های برون شهری، تفرجگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که مسافران نوروزی رفت و آمد دارند خبر داد و گفت: همین امر موجب به وجود آمدن جوی آرام همراه با آسودگی خاطر برای میهمانان نوروزی و همه همشهریان شده است.

جواد اصلانی همچنین از آمادگی ۵ مدرسه با ۴۰ کلاس برای اسکان فرهنگیان خبر داد و افزود: ۵ اقامتگاه بوم گردی، ۴۰۰ خانه مسافر مجاز، ۲ هتل آپارتمان با ۳۰۰ تخت، ۳ واحد اقامتی، ۱۰ مجتمع خصوصی و ۲ هزار خانه مسافر آماده پذیرای از مسافران و گردشگران هستند.

و‌ی تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار اقامت شب از روز گذشته در شهرستان عباس‌آباد داشتیم.

فرماندار عباس‌آباد همچنین از توزیع بیش از ۱۳ تن مرغ منجمد، ۱۳ تن گوشت منجمد، ۷ تن سیب، ۱ تن پرتغال و ۲۰ تن شکر در کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز