کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری البرز

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۶:۴۰
کد خبر: ۱۴۵۳۶۷۰
کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری ازابتدای طرح نوروزی(۲۵ اسفند ۱۴۰۱) تاکنون در این استان ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز به نقل از پلیس البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز سه شنبه اظهار کرد: تصادفات منجر به مصدومیت و جرح نیز طی این مدت در استان البرز ۶۵ درصد و تصادفات خسارتی ۱۶ درصد کاهش نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است ازابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد در معابر درون شهری البرز ۳۰ درصد افزایش یافته است .

سرهنگ رحمتی پور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی البرز شبانه روز در سطح شهرستان های این استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: عوامل پلیس راهور در قالب عوامل پیاده، تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های گشتی موتورسوار و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس، خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در سطح شهرستانهای استان البرز حضور فعال و هدفمند خواهند داشت‌ ضمن اینکه معابر درون شهری با نظارت و ثبت تخلفات با دوربین‌های هوشمند انجام می شود.

رئیس پلیس راهور البرز تصریح کرد: پلیس راهور در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی در سطح شهرستان های استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ رحمتی پور بیان کرد: رانندگان ضمن تردد در معابر با سرعت مطمئنه و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اعم از عدم استفاده از تلفن همراه، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودرو و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از بروز بیش از دو سوم تصادفات پیشگیری کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز