رایزنی برای استفاده بهینه از ظرفیت کاخ مروارید کرج

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۳۶۷۸
رایزنی برای استفاده بهینه از ظرفیت کاخ مروارید کرج
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکراتی با استانداری البرز صورت گرفته که با توجه به ظرفیت بنای کاخ و امکانات مختلف مجموعه کاخ مروارید کل مجموعه مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده بهینه ای از این فضا صورت بگیرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهدی عسگری  در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بهار عبادت در مجموعه فرهنگی-تاریخی مروارید اظهار کرد: این نمایشگاه به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است. 

به گفته نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ظرفیت کرج نیازمند یک بازارچه دائمی صنایع دستی و همچنین بازارچه‌های دوره‌ای صنایع دستی برای عرضه آثار هنرمندان در  پارک‌ها و فضاهایی است که این قابلیت را دارند.

عسگری افزود: صحبت‌هایی با استانداری برای تعامل با شهرداری در زمینه در اختیار گذاشتن ظرفیت پارک‌ها و همکاری میراث فرهنگی برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی صورت گرفته به نحوی که که تجارت عمومی را توسعه دهد. 

به اعتقاد او سبک فضاهی تجاری مدرن هزینه‌های بیشتری را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند و با فرهنگ سنتی ایرانی سازگاری ندارد. همچنین سرمایه بزرگتری برای راه‌اندازی کسب و کار نیاز است اما وجود چنین بازارچه هایی می‌تواند فروش را برای تولیدات مشاغل خانگی آسان کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی افزود : این اقدام به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است وموجب اشتغالزایی و کاهش هزینه‌ها می‌شود. 

عسگری در پایان در مورد بنای کاخ مروارید نیز گفت:  مذاکراتی با استانداری صورت گرفته که با توجه به ظرفیت بنای کاخ و امکانات مختلف مجموعه کاخ مروارید کل مجموعه مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده بهینه ای از این فضا صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز