امام جمعه بندرعباس: مهمانسرای هرمزگانی‌ها در مشهد مقدس احداث می‌شود

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۳۹۲۰
امام جمعه بندرعباس: مهمانسرای هرمزگانی‌ها در مشهد مقدس احداث می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از انعقاد تفاهم‌نامه اولیه جهت احداث میهمانسرای هرمزگانی‌ها در مشهد مقدس خبر داد.

به  گزارش برنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان  در دیدار با هرمزگانی‌های مقیم تهران که در دفتر امام جمعه بندر عباس برگزار شد، اظهار داشت: نفس تشکیل تشکل‌ها بسیار ارزشمند است و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های استانی و شهرستانی بسیار مناسب است.

وی با بیان  اینکه این تشکل برون استانی بایستی برای ادامه مسیر خود اهدافی داشته باشد، ‌افزود: نخستین برکت تشکل ها، نفس حضور موثر افراد است که با هم اندیشی و همفکری سبب برکاتی در جامع خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به ضرورت اینگونه جمع‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این اجتماعات برکاتی برای جامعه دارد و اگر هدف آن رضای خدا باشد، ماندگاری و دوام خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: هم افزایی برای مسائل و ظرفیت‌ های‌ مختلف استان چه اجتماعی و فرهنگی، سرمایه بزرگ برای پیشبرد توسعه در این استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تشکل دارای ظرفیت و  سوابق ارزشمند و پتانسیل عظیم و اثرگذار برای هرمزگان می تواند باشد، اظهار کرد: این  هیئت  اندیشه ورز که مسائل مختلف را رصد می‌کند یک سرمایه ارزشمند و حلقه وصل بین مدیریت عالی کشور و استان، نقش آفرینی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان‌ تصریح‌کرد: وقتی محور جلسات بر مبنای نیازمندی های استان باشد و با توازن موضوعی هم در داخل استان و هم خارج به یک نتیجه هدفمندتری‌ دست خواهیم یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تشکر از مساعدت‌ها و حمایت‌های‌ استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: در بخشی از کارها از قبیل ساخت مهمانسرای‌ بزرگ هرمزگانی‌ها در مشهد مقدس انعقاد تفاهم نامه اولیه حاصل شده و در راستای ساخت اردوگاه فرهنگی نیز گام هایی برداشته شده است.

خبرنگار: مجتبی ناصری 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز