نظارت بر فعالیت صنوف و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در البرز

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۵۳۹۵۷
نظارت بر فعالیت صنوف و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در البرز
استاندار البرز گفت: باید حرمت مردم شریف و روزه دار استان را با رعایت حجاب و عفاف و نظارت بر روند فعالیت اصناف بویژه رستوران ها و کافه ها، حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه میهمانی خدا قرار داریم و مردم شریف و روزه دار استان انتظار به حقی در راستای رعایت چهره روحانی و مقدس این ماه دارند.

وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید نوروز مصادف شده، باید تمامی رستوران ها، کافه ها و مراکز عرضه غذا از ارائه هر گونه خدمت در ملاعام خودداری کنند و در شرایط خاص، غذا به صورت بیرون بر و سرد عرضه شود.

عبداللهی گفت: با توجه به توضیحات رییس محترم اتاق اصناف استان مقرر شد که تمامی کافه ها، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، بستنی فروشی و... از اذان صبح تا اذان مغرب از ارائه خدمات خودداری کنند.

وی افزود: همچنین اغذیه فروشی های داخل بوستان ها توسط شهرداری ها، رستوران ها در مراکز گردشگری نیز مشمول این قوانین هستند و ادارات و نهادهای مربوطه مکلف به نظارت و اعمال قانون هستند.

استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز