استاندار: مدیریت اجرایی استان ۱۰ سال جوانتر شده است

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۴۰۳۷
استاندار: مدیریت اجرایی استان ۱۰ سال جوانتر شده است
استاندار کردستان یادآوری کرد که مطالبه‌گری یکی از الزامات توسعه و پیشرفت استان است که باید بیان آن به روشی سنجیده و با رعایت انصاف بیان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مجمع مطالبه‌گران استان کردستان ضمن حمایت از  مطالبه‌گری در سطوح مختلف مدیریتی گفت: ضرورت دارد که مطالبه‌گران در جریان پیگیری خواسته‌های جامعه، اعتماد مردم و مسئولان را جلب و گزارش‌های منصفانه و مستند ارائه دهند.

وی با بیان اینکه خود همواره مطالبه‌گر بوده و به مطالبه‌گری اعتقاد  راسخ دارم اما الزامات و جانب انصاف در آن باید رعایت شود، اظهار کرد: باید مراقب بود که اظهارنظر، گزارش و پیگیری‌ها مبتنی بر یقین باشد و کاری کرد که اعتماد مردم بیشتر و مدیران نیز احساس نکند به دنبال مچگیری آنان هستید. 

زارعی کوشا  بر لزوم تلاش مطالبه‌گران برای رفع شکاف بین مدیران و مردم تاکید کرد و ادامه داد: در کنار مطالبه گری، نیروهای جوانی را شناسایی کنید که در راستای رفع مشکلات بتوانند کمک و همفکری کنند.

استاندار کردستان  از نقد جامع و سازنده استقبال کرد و گفت: شما به عنوان مطالبه‌گر، مشکلات موجود یا کم‌کاری‌ها را منصفانه و به دور از قضاوت نادرست ارائه کنید و ما نیز پیگیرها و گام‌های لازم را  در راستای رفع نواقص و کاستی‌ها برخواهیم داشت.

وی در ادامه  به عدم انتصاب و خالی بودن برخی پست‌های  مدیریتی در استان اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل عدم کادرسازی و نیروی انسانی مجرب، برخی پست‌ها هنوز خالی است که  بزودی انتصابات لازم انجام خواهد شد. 

استاندار کردستان اضافه کرد: میانگین سنی مدیران استان ۱۰ سال کمتر شده است و تلاش می کنیم جوانان و مدیران مجرب را بکار بگیریم  تا در سال های آینده در بخش مدیریت‌ها با مشکل و چالش کمتری مواجه باشیم. 

زارعی‌کوشا در ادامه اشاره‌ای هم به اغتشاشات چند ماه اخیر و تلاش دشمن برای نا امنی در برخی شهرهای کُردنشین داشت و گفت: ببشترین تمرکز دشمن روی استان کردستان بود اما با همت نیروهای امنیتی و همکاری مردم، حوادث به بهترین شیوه مدیریت شد. 

در این جلسه مطالبه‌گران کردستان هم به بیان دیدگاه‌های خود و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز