کوهیان: نماینده عراق سوپرایزمان کرد/خارجی های نفت بازی را مدیریت می کنند

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۰۱:۵۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۵۴۲۱۹
کوهیان: نماینده عراق سوپرایزمان کرد/خارجی های نفت بازی را مدیریت می کنند
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن می گوید نماینده عراق ۹۰ درصد سه امتیازی زد که ما را سورپرایز و بازی را برایمان سخت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از نخستین پیروزی تیمش در مرحله پلی آف لیگ بسکتبال غرب آسیا در مقابل نفت عراق اظهارداشت: بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت، در نیمه نخست تیم هماهنگی لازم را نداشت و نتوانستیم در زمان مناسب از توپ‌هایی که در اختیار داشتیم استفاده کنیم؛ اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و تلاش و غیرتی که آنها  در زمین نشان دادند جای تشکر دارد. مهمترین اصل پیروزی، خواست آنها برای برد بود.  

وی افزود: برای خوب بازی کردن یک تیم فاکتورهای زیادی دست به دست هم می‌دهند، در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم. نکته مهم در بازی امشب اینکه تیم عراق ۹۰ درصد سه امتیازی زد که ما را سورپرایز و بازی را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص مصدومان تیمش گفت: ارسلان کاظمی یکی از مصدومان تیم است که از زانو آسیب دیده جدی است و در این بازی نیز با آسیب بازی کرد. محمدحسین جعفری نیز از ناحیه کمر آسیب دیده و در حال فیزیوتراپی است تا به بازی برگرداند.

کوهیان در ارتباط با پیش‌بینی خود از بازی دوم مقابل نفت عراق اضافه کرد: بازی بسیار سختی خواهیم داشت. دو بازیکن خارجی این تیم به خوبی بازی را دست می‌گیرند و کار را برای رقبا سخت می‌کنند. اگر ریکاوری خوبی داشته باشیم و بچه‌ها سرحال باشند، امیدوارم کار را در عراق تمام کنیم و کار به بازی سوم کشیده نشود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز