فرماندار خبر داد: کمبود ۲۵۰ معلم در بروجرد / یک بیمارستان جدید در بروجرد کلنگ‌زنی خواهد شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۴۶۱۸۲۴
فرماندار خبر داد: کمبود ۲۵۰ معلم در بروجرد / یک بیمارستان جدید در بروجرد کلنگ‌زنی خواهد شد
فرماندار بروجرد گفت: بیشترین افت آب کشاورزی در استان لرستان مربوط به شهرستان بروجرد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مسلم مرادی در جلسه شورای اداری بروجرد ، اظهار کرد: باید تلاش شود با همدلی و همفکری مشکلات و مسائل را حل‌‌ و فصل و مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی در کشور به وجود آمده که اقدامات خوبی برای مقابله انجام شده و می‌شود، افزود: سال گذشته قرار بر این بود که پایان هر روز دستگاه‌های اجرایی شهرستان گزارش عملکرد خود را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار ویژه بروجرد تصریح  کرد: دستگاه‌ها برای سال جدید باید یک مسیر جدید را در نظر بگیرند و برنامه‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

مرادی بیان  کرد: نمره ارزشیابی دستگاه‌ها طبق نظر کارگروه ارزشیابی امتیاز دریافت می‌کنند، اداراتی که انتظارات مردمی را به‌خوبی برآورده کرده تشویق می‌شوند.

وی  خاطر نشان کرد: تیم بازرسان فرمانداری به‌صورت نامحسوس از ادارات بازرسی می‌کنند و خدمات‌دهی به مردم را رصد و برخی دستگاه‌ها یک ساختار خدمت‌دهی مناسب به مردم ندارند که باید این ساختار اصلاح شود.

مرادی با بیان اینکه مسائل شهرستان باید به کمک مردم حل شود، تاکید کرد : امسال انتخابات در پیش داریم و باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن آمادگی لازم را داشته باشیم.

مرادی  عنوان کرد: سفر رئیس‌جمهور به لرستان و بروجرد به‌زودی انجام می‌شود و باید آمادگی لازم برای حضور رئیس‌جمهور در شهرستان را داشته باشیم.

وی با اشاره به توزیع اعتبارات،  بیان کرد: شهرستان دارای نقاط محروم است که باید از تبصره نقاط نفتی برای محرومیت‌زدایی استفاده کنیم، باید تلاش کنیم با کمک نمایندگان محترم، برخی نقاط شهرستان در لیست مناطق محروم قرار بگیرند.

معاون استاندار لرستان تاکید  کرد: انجام طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌ها است که دستگاه‌های خدمات رسان باید همکاری کنند و با سرعت مشکلات آنان حل‌وفصل شود.

مرادی  عنوان کرد: اشترینان از نقاط محروم است که باید به فکر رفع مشکلات منطقه باشیم و برای بررسی مشکلات اشترینان یک شورای اداری به‌زودی در این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان، تصریح  کرد: در حوزه بهداشت و درمان مشکلات فراوانی داریم، کمبود پزشک، تجهیزات پزشکی، پرستاران غیربومی و ...باعث نارضایتی مکردم شده است.

فرماندار ویژه بروجرد تاکید  کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر افتتاح و یک بیمارستان جدید در شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی گفت: مشکل کمبود گوشت مرغ در بروجرد به علت کمبود جوجه ریزی بوده که ظرف ۲ هفته آینده حل می‌شود، اکنون نیز از خارج شهرستان مرغ مورد نیاز مردم تأمین می‌شود.

معاون  استاندار لرستان با اشاره به مشکلات آموزش‌وپرورش بروجرد، یادآورشد: ۲۵۰ معلم در آموزش‌وپرورش بروجرد کمبود داریم، آزمون استخدام در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که سهمیه شهرستان کم است و باید افزایش یابد.

مرادی بیان  کرد: میانگین معدل دانش‌آموزان و رتبه کنکور در شهرستان در شان مردم نیست و باید برای کسب رتبه‌های برتر کنکور برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به مشکل در حوزه آب کشاورزی، تصریح  کرد: بیشترین افت آب کشاورزی در لرستان متعلق به شهرستان بروجرد است، امور آب باید برای رفع مشکل تلاش جدی کند.

فرماندار بروجرد بیان  کرد: شهرک صنعتی شماره ۳ در بروجرد جانمایی شده و در حال پیگیری برای احداث کشتارگاه دوم برای شهرستان هستیم.

مرادی  گفت:  مدیران برای خدمت به مردم کار کنند و برای حل مشکلات و معضلات شهرستان کار بیشتری انجام شود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز