استاندار مازندران: باید با تحول در نگاه مدیریتی ظرفیت های مازندران در مسیر توسعه بالفعل شود

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۶۴۴۱۳
استاندار مازندران: باید با تحول در نگاه مدیریتی ظرفیت های مازندران در مسیر توسعه بالفعل شود
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ، توسعه مازندران را در گرو بالفعل کردن توانمندی های استان دانست و بر تامین امنیت سرمایه گذاری در بخش های مختلف بویژه طرح های مولد سازی دارایی های دولت تاکید کرد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جلسه مولدسازی دارایی های دولت با عنوان اینکه زمینه سازی برای تحقق اقتصاد مردمی یک تکلیف شرعی و قانونی است و باید تدابیر لازم برای تمهید مقدمات تعیین تکلیف املاک مازاد اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاران کشورهای منطقه در مازندران با توجه به تقاضاهایی که وجود دارد باید عملیاتی شود.

وی افزود: بسترها و زیرساخت های گردشگری در مازندران مهیا نیست که می بایست این امر محقق شود.

استاندار مازندران، تصریح کرد: با توجه به اینکه قطب گردشگری هستیم و شاهد جمعیت شناور بالایی در مازندران می باشیم، طرح مولد سازی از جمله راه حل های مناسب برای برون رفت استان ها از مشکلات است.

وی ادامه داد: مدیران استان با اجرای کامل طرح مولد سازی دارایی ها، امکانات لازم را مهیا کنند، چراکه مولد سازی در توسعه استان و هزینه کرد در پروژه ها هنر مدیریتی مدیران است که باید در این راستا اهتمام نمایند.

حسینی پور، یادآور شد: مدل مفهومی ویژه در مازندران برای تعیین تکلیف املاک مازاد طراحی شود.

استاندار مازندران، لازمه برقراری ارتباط با دیگر کشورها را مستلزم اجرای طرح مولد سازی عنوان کرد.

این مسئول افزود:خط ساحلی باید با مولد سازی در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار مازندران بیان کرد: باید با تحول در نگاه مدیریتی ظرفیت های کم بدیل مازندران در مسیر توسعه همه جانبه استان بالفعل شود.

حسینی پور با اشاره به اجرای طرح های زیربنایی در حوزه آب و ایجاد خط ریل گردشگری و رفع موانع ترافیکی که با مشکلاتی روبروست، گفت: امنیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح مولدسازی دارایی ها و امکانات دولت تامین شود

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز