دستگیری ۶ متخلف شکار و صید در لرستان

۱۴۰۲/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۶۶۴۵۰
دستگیری ۶ متخلف شکار و صید در لرستان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شش نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ حسین زرین کیا با اشاره به  دستگیری شش نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز  و کشف و ضبط دو قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تکلول و کشف تعداد ١۵٧ قطعه ماهی صید شده در استان ، اظهار کرد : با رصد و پیگیریهای صورت گرفته یگان حفاظت محیط زیست استان، محیط بانان موفق شدند یک نفر صیاد غیر مجاز که اقدام به فروش ماهیان رودخانه ای در فضای مجازی نموده بود را دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلف مقدار ١۴ کیلوگرم ( ١۵٧) قطعه ماهی از نوع زردک به همراه دو رشته تور سالیک کشف و ضبط گردید. 
زرین کیا اظهار داشت: پرونده این متخلف پس از بازجویی اولیه، تنظیم صورتجلسه و اخذ جریمه ضرر و زیان به محیط زیست به مبلغ ٢١/٠٠٠/٠٠٠ریال، به مراجع قضائی ارجاع گردید. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: هر گونه انتشار تخلف زیست محیطی  و خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی به صورت شبانه روزی توسط پرسنل یگان حفاظت رصد شده و سریعا اقدامات قانونی انجام خواهد شد.
   
زرین کیا افزود: همچنین در خلال گشت و کنترل های شبانه روزی در سطح حوزه های استحفاظی شهرستان سلسله در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع گرین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره موفق شدند چهار نفر متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه شکار دستگیر و از آنها دو قبضه اسلحه گلوله زنی به همراه ادوات شکار کشف و ضبط نمایند و همچنین در شهرستان چگنی یک نفر متخلف زیست محیطی را نیز قبل از هر گونه شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه کشف و ضبط شد. 

وی گفت: پرونده این متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رأی نهایی به صورت امانی نزد این اداره باقی می ماند.

اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از دوستدارن محیط زیست درخواست نمود در صورت هر گونه مشاهده تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز