واژگونی یک دستگاه تریلر حامل بنزین در بلوار کمربندی نیشابور

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۶۸۱۳۴
واژگونی یک دستگاه تریلر حامل بنزین در بلوار کمربندی نیشابور
حوالی ساعت 5 و 13 دقیقه بامداد امروز سه شنبه 12 اردیبهشت یک دستگاه تریلر حامل 27 هزار لیتر بنزین در مسیر بلوار کمربندی 76 متری امام رضا (ع) واژگون شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ابوالفضل اسدی سرپرست سازمان آتش نشانی با بیان این خبر اظهارداشت : تریلر فوق که از مبدا شهر اراک به سمت مشهد در حرکت بود قبل از پمپ بنزین صحرانورد به علت بارندگی و لغزنده بودن جاده کنترل خود را از دست داده و به کنار جاده منحرف و سپس واژگون می شود.

وی یادآور شد : با اعلام این حادثه به سامانه 125 ، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره پنج مستقر در ضلع غربی پایانه مسافربری مرکزی به محل اعزام گردید و به علت حساسیت موضوع دو تیم دیگر نیز از ایستگاههای شماره یک و سه به همراه خودرو فوماتیک جهت پشتیبانی و کمک به محل حادثه اعزام شدند.

اسدی در ادامه گفت : خوشبختانه به خاطر پارگی تانکر از سه نقطه و تخلیه بنزین داخل آن ، صحنه حادثه بدون حریق و آتش سوزی بود و علاوه بر آن هیچ مصدوم و مجروحی نیز نداشت.

وی که خود از همان دقایق اولیه در محل حادثه حضور یافته بود به حضور موثر و فعال معاون عمرانی فرماندار و شهردار نیشابور در محل فوق اشاره کرد و افزود: از ابتدای وقوع حادثه و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور رفت و آمد خودروها در مسیر اتوبان تحت کنترل درآمد تا از حوادث احتمالی دیگر پیشگیری شود و سپس یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه لودر در محل حاظر شدند و کار جابجایی تریلر با رعایت نکات ایمنی انجام شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز