ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی

۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ۰۷:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۴۷۲۸۳۲
ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی
دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی گفت: ۳۲۴ اثر مرتبط با محورهای جشنواره توسط دبیرخانه دریافت شده است و آیین معرفی آثار برتر ۲۸ اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام علی رحمانی افزود: از آثار دریافت شده تعداد ۹۲ اثر واجد شرایط ارزیابی تشخیص داده شد. ظرفیت شناسی، جریان‌یابی، شناسایی فعالان عرصه سبک زندگی و استعدادهای بالفعل از جمله اهداف این جشنواره است.

وی ادامه داد: شناسایی آثار فاخر مرتبط با سبک زندگی، ایجاد شبکه تعاملی و ارتباطی بین فعالان عرصه سبک زندگی در این عرصه از دیگر اهداف جشنواره ملی کتاب سبک زندگی است.

دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی گفت: سبک زندگی، مبانی و مفاهیم، سبک زندگی و هویت ایرانی و اسلامی، سبک زندگی، خانواده، جنسیت، سبک زندگی و زندگی شهری، سبک زندگی، رسانه و فضای مجازی، سبک زندگی، تولید و مصرف فرهنگی، سبک زندگی، آموزش و سلامت، سبک زندگی، الگوها و اسوه‌ها و سبک زندگی، آئین‌ها و مناسک، محورهای جشنواره بوده است.

رحمانی افزود: در حاشیه برگزاری آیین پایانی جشنواره، نمایشگاهی از آثار برتر هر چهار دوره نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در موضوع سبک زندگی، ضعف محتوا و منبع داریم افزود: نیازمند اجتهاد و تولید علم هستیم و امیدواریم این جشنواره منشا اثر و نقطه جدیدی در این عرصه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز