مدیرکل ورزش وجوانان : کلاس بوکس لرستان بالا است / بوکس لرستان دارای یک پیشینه غنی و پرافتخار است

۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۷۲۸۴۰
مدیرکل ورزش وجوانان : کلاس  بوکس لرستان بالا  است /  بوکس لرستان  دارای  یک پیشینه  غنی و پرافتخار است
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: بوکس لرستان دارای یک پیشینه غنی و پرافتخار است و در دهه چهل تاکنون نیز این علاقه مندی در این استان به بوکس وجود دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛  سید آرش قیاسیان روز شنبه ۲۳اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان لرستان که با حضور رییس فدراسیون بوکس برگزار شده بود،  با اشاره به پیشینه وقدمت رشته بوکس در  لرستان، اظهار کرد:  بوکس لرستان دارای  یک پیشینه  غنی و پرافتخار است و در دهه چهل تاکنون نیز   این علاقه مندی در این استان به بوکس وجود دارد و شاهد سرافرازی و قهرمانی بوکسور های لرستان در میادین کشوری و بین المللی بوده ایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس در لرستان ، افزود: میزبانی امروز  مسابقات  بوکس در استان نشان دهنده همکاری بین بخشی  استاندار محترم ، دستگاه های اجرایی ، بسیج ورزشکاران استان  و... است، گفت: از همه ظرفیت ها برای برگزاری یک میزبانی شایسته استفاده کرده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه کلاس بوکس لرستان بالا است  با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان و پایه گذاران بوکس استان ،  خاطر نشان کرد:  بوکس یک رشته حائز اهمیت با  بعد المپیکی است  در لرستان نیز دارای پتانسیل و بانک‌ژنی خوبی است.

 قیاسیان با بیان اینکه تلاش کرده ایم در تمام شهرستان های استان  بوکس پوشش ساختاری داشته باشد، یادآورشد: خرم آباد با توجه به ظرفیت هایش می تواند پایلوت  اردوهای سنگین بوکس  نیز باشد. 

وی با تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی جهت حمایت از بوکس استان ، گفت:  قبلا از ظرفیت هایی مثل پلیمر خلیج فارس  در حمایت از بوکس استفاده شده است ولی لازم است که  کشش بخش خصوصی به سمت بوکس  بیشتر شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در پایان بر لزوم توجه و اهتمام بیشتر  هیات بوکس استان نسبت به توسعه پوشش بیمه ای ، برگزاری جلسات متعدد و اردوها در سطح شهرستانها  جهت توسعه هرچه بیشتر بوکس تاکید کرد.

انتهای پیام 

نظر شما