رئیس هیات فوتبال مازندران: نساجی- پرسپولیس، قطعا در قائمشهر و با حضور هواداران برگزار خواهد شد

۱۴۰۲/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۴۷۳۴۵۵
رئیس هیات فوتبال مازندران: نساجی- پرسپولیس، قطعا در قائمشهر و با حضور هواداران برگزار خواهد شد
رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در رابطه با تغییر مکان دیدار حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور میان نساجی مازندران و پرسپولیس تهران گفت: قطعا نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، دکتر رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در رابطه با تغییر مکان دیدار حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور میان نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تاکید داشت: قطعا نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: لطفا به حواشی کذب پیرامون این دیدار توجه نداشته باشید و خبرهای موثق را از درگاه های رسمی جویا شوید تا انشالله دیدار آخرین دیدار نساجی مازندران بدون هیچ مشکلی و با بهترین کیفیت برگزار شود.

 درزی خلردی در خصوص بدون تماشاگر شدن این دیدار نیز بیان داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و قطعا روز پنجشنبه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان علاقمندان به فوتبال خواهد بود، اما ظرفیت ورزشگاه در جلسات پیش رو با حضور تمامی مسئولین برگزاری این دیدار مشخص و نهایی خواهد شد.

متولی فوتبال مازندران اشاره کرد: روز پنجشنبه یکی از حساس ترین دیدار های فوتبال ایران در مازندران برگزار خواهد شد و این قول را خواهم داد که نساجی مازندران نماینده شریف فوتبال استان زیبای مازندران در لیگ برتر با شرافت و همانند تمامی دیدار های گذشته خود به میدان خواهد رفت و روح پاک فوتبال را در این دیدار به نمایش خواهد گذاشت.

 رحیم‌ درزی خلردی رئیس هیات ‌فوتبال مازندران در پایان گفت: قطعا همه ی مسئولین مازندران که در رأس آن استاندار محترم استان قرار دارد، تمام تلاش خود را خواهند کرد تا روز پنجشنبه استان مازندران بعد از پایان این دیدار سربلند باشد.

انتهای پیام

نظر شما