استاندار هرمزگان: نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن قرار دارد

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۶:۴۵
کد خبر: ۱۴۷۴۱۶۲
استاندار هرمزگان: نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن قرار دارد
رئیس شورای تامین استان هرمزگان، با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن قرار دارد، گفت: نباید نیروی انتظامی را در جنگ ترکیبی تنها بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهدی دوستی  در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی هرمزگان، که با حضور سردار رادان برگزار شد، اظهارداشت: امنیت به عنوان اصلی‌ترین زیرساخت جامعه مسئولیت بسیار مهمی است که امروز اصلی‌ترین ابعاد آن روی دوش نیروی انتظامی و پلیس است.

وی افزود: در بسیاری از کارها شاید بتوان احساسِ موضوع را با ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغات به وجود آورد اما احساس امنیت همان امنیت پایدار است که جز با در میدان بودن، تلاش و مجاهدت، از جان‌گذشتگی و تقدیم بهترین فرزندان محقق نمی‌شود.

رئیس شورای تامین استان هرمزگان، بیان‌کرد: قانون به عنوان مهم‌ترین اصل انضباط‌بخشی در جامعه، کاملا روشن و  مشخص است و نیروی انتظامی اصلی‌ترین محور برای پیاده‌سازی و تحقق ابعاد آن در جامعه است و در کنار آن وظایف ملی و دینی چون امر به معروف و نهی از منکر را نیز بر عهده دارد.

 دوستی، عنوان‌کرد: تهدیدات علیه جمهوری اسلامی در طول حیات ۴۵ ساله‌ی نظام بسیار پویا و داینامیک بوده و دشمن هر روز طراحی‌های جدیدی را برای ایجاد مشکل در جامعه انجام می‌دهد؛  اساسا روزی که ما دشمنی نداشته باشیم باید در  خود بازنگری کنیم چرا که حرکت در مسیر ترسیم شده‌ی امامین انقلاب جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی قطعا با دشمنی بدخواهان روبرو خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمن روزانه و ساعتی برای برهم‌زدن نظم و امنیت کشور، برنامه‌ریزی می‌کند و امروز دشمن پس از ناامیدی از جنگ نظامی به یک جنگ ترکیبی روی آورده است که نیروی انتظامی در خط مقدم آن وجود دارد.

رئیس شورای تامین استان هرمزگان، تصریح‌کرد: امروز باید با ابزارهای مختلفِ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از نیروی انتظامی حمایت کرد؛ نباید نیروی انتظامی را در جنگ ترکیبی تنها بگذاریم چرا که عرصه‌ی امروز  عرصه‌ای است که نیروی انتظامی به عنوان امید انقلاب یکه و تنها در مقابل دشمنی‌ها ایستاده است.

وی در پایان با تجلیل از مجاهدت‌های سردار جعفری در کسوت فرماندهی انتظامی استان برای سردار جاویدان فرمانده جدید انتظامی استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما با تمام توان در کنار نیروی انتظامی هستیم چرا کا  امنیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان حاصل خون شهیدان نیاز به مراقبت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز