استان آذربایجان‌غربی آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۴۴۰۴
استان آذربایجان‌غربی آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: استان و شهر ارومیه آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با تشکر از تلاش‌ها و توجهات استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی به رشته‌های مختلف ورزشی و رایزنی برای اعطای میزبانی مسابقات مهم بین المللی کشتی آزاد جام تختی به شهر ارومیه، افزود: از سوم خردادماه ارومیه میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است و فضای این شهر به عنوان میزبان مسابقات و فضای تبلیغی و اطلاع رسانی به بهترین شکل برای این رقابت‌ها درحال آماده‌سازی است.

وی گفت: در سی و چهارمین دوره این مسابقات تمامی تدابیر لازم برای معرفی این مسابقات، تیم‌های شرکت کننده و برنامه مسابقات از طریق رسانه‌های کشوری و استانی انجام گرفته و از سوم خردادماه که تیم‌ها به شهر ارومیه وارد خواهندشد تمامی امکانات بطور کامل و بی نقص در حوزه‌ها و کمیته‌های مختلف آماده این میزبانی می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سه هتل آنا، پارک و دیاکو ارومیه برای استقرار همه عوامل مسابقات در نظر گرفته شده و این هتل‌ها آماده میزبانی با تمام امکانات هستند.

بیرامی اضافه کرد: سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه نیز طی چند روز آینده و قبل از آغاز مسابقات تجهیز خواهدشد و سالن خانه کشتی ارومیه در مجموعه ورزشی تختی و سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست نیز برای تمرین تیم‌ها در نظر گرفته شده که سالن خانه کشتی به عنوان یکی از سالن‌های با کیفیت کشتی کشور آماده است و سالن سه هزار نفری نیز تا لحظه ورود تیم‌ها آماده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تا به این لحظه حضور تیم‌های ۶ کشور خارجی (گرجستان، ارمنستان، روسیه، عراق، افغانستان و قزاقستان) و  نیز ۱۵۰ کشتی‌گیر از کشورمان در اوزان مختلف حضور خواهند داشت و تیمی نیز از استان آذربایجان‌غربی در قالب چهار کشتی‌گیر از استان و چهار کشتی‌گیر از استان‌های همجوار در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی در خصوص خودروهای حمل و نقل تیم‌ها و عوامل نیز یادآور شد: باید از شهردار ارومیه قدردانی کنیم که علاوه بر تبلیغات محیطی مسابقات، ۱۰ دستگاه اتوبوس VIP (ویژه) نیز در اختیار کمیته مسابقات قرار داد ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها که باید از همه آنها تمجید و قدردانی کنیم برای آماده‌سازی و در اختیار قراردادن تجهیزات سخت افزاری برای میزبانی شایسته شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی از این مسابقات اعلام آمادگی و همکاری کرده‌اند.

بیرامی گفت: میزبانی این رقابت ها  برای اولین بار در استانی غیر از تهران، مازندران و کرمانشاه آنهم به استان آذربایجان‌غربی در شمال غرب کشور اعطا شده و باید در این مورد از معتمدیان استاندار ورزش دوست و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تشکر و قدردانی کرد.

بیرامی در پایان گفت: این مسابقات با تاکید معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و در جهت بهره‌مندی عموم مردم عزیز و ورزش‌دوست استان، رایگان می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در تاریخ‌های ۴ و ۵ خرداد صبح و بعدازظهر در سالن زیبای ۶هزار نفری غدیر ارومیه دیدن فرمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز