علیرضا دبیر: کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۴:۵۶
کد خبر: ۱۴۷۴۴۱۱
علیرضا دبیر: کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که " کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد "، این استان را کلکسیونی از استعدادهای ورزش کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ علیرضا دبیر در مجع انتخاباتی هیئت استان البرز که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: حقیقتا جا دارد از استاندار ورزشی که همواره حامی کشتی البرز بوده و همچنین تلاش های خالصانه و بی وقفه مدیرکل ورزش و جوانان در راه اعتلای ورزش استان به ویژه کشتی قدردانی ویژه داشته باشم.

وی افزود: وجود مسئولان ورزشی و علاقمندان به رشته کشتی در استان البرز به ویژه استاندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیرکل ورزش و جوانان، یک فرصت استثنایی در این استان به وجود آورده که رئیس منتخب می بایست از این فرصت به نحو احسن استفاده نماید.

علیرضا دبیر با بیان این که " استان البرز کلکسیون استعدادهای ورزش کشور است " گفت: این استان به دلیل رشد جمعیت و مهاجر پذیری بالا، سرشار از استعدادهای تاپ ورزشی به خصوص در رشته کشتی است.

وی ادامه داد: از رئیس منتخب استان انتظار داریم جوری برنامه ریزی صورت دهد که ابتدا مورد رضایت خدا و بعد هم جامعه مخاطب کشتی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر این که " کشتی البرز باید طلایی المپیک داشته باشد " عنوان کرد: امیدواریم در کنار استفاده از تجربه افراد پیشکسوت، از نیرو و انرژی افراد جوان نیز در پیشبرد اهداف هیئت استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی لیگ های استانی در البرز، تصریح کرد: ما در فدراسیون همه جوره در کنار و پای کار استان البرزی هستیم و هیچ گونه محدودیتی برای کمک به کشتی این استان ورزش خیز نخواهیم داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز