مهر و موم چهار مرکز مداخله گر سلامت در مشهد

۱۴۰۲/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۷۴۶۴۸
مهر و موم چهار مرکز مداخله گر سلامت در مشهد
مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با حکم کارگروه مداخله‌گران سلامت معاونت درمان این دانشگاه، چهار مرکز فاقدمجوز و مداخله‌گر پزشکی که در زمینه پوست و زیبایی در مشهد فعالیت می‌کردند طی هفته اخیر مهر و موم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر کاظم غفاریان افزود: افراد فاقد صلاحیت و مجوز در این مراکز، در زمینه های زیبایی، پوست، مو، تزریق ژل و بوتاکس و لیزر فعالیت داشتند که بنا بر گزارش‌های رسیده، بازدید نامحسوس انجام شد و این مراکز نیز مهر و موم شدند.

وی ادامه داد: در یک مورد از این مراکز، زنی فاقد مجوز و صلاحیت با مدرک سیکل ژل و بوتاکس تزریق می کرد..

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت در یک آرایشگاه نیز فرد فاقد مجوز در زمینه لیزر و ماساژ درمانی فعالیت داشت و خدمات پاکسازی پوست با دستگاه را انجام می‌داد و داروهای ترکیبی دست ساز خود را برای مشتریان استفاده می کرد.

غفاریان افزود: یک مورد از مداخله‌گران نیز زنی دارای مدک کارشناسی هوانوردی بود که در یک پارکینگ در زیر زمین با شرایط بهداشتی نا مناسب لیزر و پاکسازی پوست انجام می داد.

وی با بیان این که پرونده‌های این مراکز متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شده است و با آنها به شدت برخورد خواهد شد اضافه کرد: مردم می‌توانند گزارشهای خود را در مورد مداخله‌گران سلامت از طریق سامانه ۱۹۰ یا سامانه جامع نظارت بر درمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز