امیر ایرانی: دریانوردی ۲۳۲ روزه‌ی دریادلان ارتش نشان داد جمهوری اسلامی ایران انزوا گریز و تحریم‌ناپذیر است

۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۴۷۵۷۸۱
امیر ایرانی: دریانوردی ۲۳۲ روزه‌ی دریادلان ارتش نشان داد جمهوری اسلامی ایران انزوا گریز و تحریم‌ناپذیر است
امیر فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دریانوردی ۲۳۲ روزه‌ی دریادلان ارتش نشان داد جمهوری اسلامی ایران انزوا گریز و تحریم‌ناپذیر است و نظم جهانی لیبرالی آمریکا محور در حال زوال است.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ویژه برنامه‌ی " جشن بزرگ اقتدار" مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نداجا در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، ضمن تشکر از فرمانده معظم کل قوا ( مدظله‌العالی) به واسطه‌ی صدور پیام امیدبخش، اظهارداشت: نیروی دریایی ارتش با حضور خود در آب های آزاد و دریانوردی بلند مدت عمق استراتژیک خود را گسترش داده است و قدرت خود را به نمایش گذاشته است‌.

وی افزود: امروز برای اولین بار در تاریخ ایران با به کارگیری دانش‌های نوین ضمن تامین امنیت دریایی با هدف ارسال پیام صلح و دوستی با ناوشکن تمام ایرانی جمهوری اسلامی ایران دنا و پایگاه شناوری مکران ۲۳۲ روز دریانوردی عملیاتی و دریانوردی سبز داشتیم.

امیر ایرانی بیان‌کرد: فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی راهبردی ارتش با دریانوردی ۲۳۲ روزه  اثبات کردند که جمهوری اسلامی ایران انزوا‌ گریز و تحریم ناپذیر است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، خطاب به ملت شریف ایران، ادامه داد: فرزندان شما از ۲۹ استان با قومیت‌ها، زبان‌ها و گویش‌های مختلف بر روی عرشه ناوگروه به ویژه‌ عرشه‌ی ناوشکن تمام ایرانی جمهوری اسلامی ایران دنا با اقتدار مثال زدنی دور دنیا را با انجام دریانوردی سبز طی کردند و موفق شدند به عنوان دست بلند نظام توانستند فرهنگ ایرانی را به دنیا مخابره کنند.

وی تاکید کرد: بی شک نظم جهانی لیبرالی آمریکا محور در حال زوال است و  جای خود را به نظم جدید داده است که نشان آن ظهور قدرت های چند قطبی است و جمهوری اسلامی ایران در این امر جایگاه ویژه‌ای دارد و ایران عزیز بهره‌برداری لازم از پنجره ایجاد شده برای جانمایی نقش خود را انجام خواهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند و بفهمند که کشور ایران هرگز منزوی نمی‌شود و ایران اسلامی، ایرانی انزوا‌گریز و تحریم ناپذیر است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز