استاندار البرز: تکمیل آزادراه شمالی کرج به ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۴۷۹۶۸۳
استاندار البرز: تکمیل آزادراه شمالی کرج به ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
استاندار البرز گفت: توافق نامه ای برای تسریع در روند تامین اعتبار و همکاری های مشترک دولت، شهرداری و پیمانکار جهت سرعت بخشی به تکمیل پروژه، نهایی شد و امضا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ویژه بررسی روند پیشرفت پروژه آزادراه شمالی کرج که صبح امروز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی در محل کارگاه این پروژه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اهمیت این پروژه ملی، ویژگی های خاص در ارتباط با اتصال استان های غربی کشور به پایتخت و چندین استان کشور و گره گشایی از ترافیک ملی را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم تعامل و هم افزایی دولت و شهرداری برای تسریع در پیشبرد امور، تاکید کرد.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و براساس توافق صورت گرفته ۵۰ درصد سهم دولت و ۵۰ درصد سهم شهرداری است.

عبداللهی با طرح درخواستی مبنی بر تزریق هزار میلیارد تومان از سوی دولت و هزار میلیارد تومان نیز از شهرداری کرج، تحقق این امر را اقدامی موثر در سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه ضروری دانست. 

وی افزود: متعهد می شویم که با این همراهی، هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ و مطالبه مردمی برای برون رفت از گره های ترافیکی خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: در صورت تزریق ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی، باقی اعتبار مورد نیاز نیز به شکل تملک‌ املاک تامین می شود. 

وی افزود: طی تفاهم نامه ای با امضای نماینده دولت، شهرداری کرج و پیمانکار، نحوه تامین اعتبار و سایر همکاری ها به صورت مشخص بیان شده و به طور قطع راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام 

نظر شما