سرویس‌دهی رایگان مترو و اتوبوس در مشهد در روز میلاد امام رضا(ع)

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۴۷۹۸۲۱
سرویس‌دهی رایگان مترو و اتوبوس در مشهد در روز میلاد امام رضا(ع)
سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم رضوی و همچنین سرویس دهی مترو مشهد به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از عصر امروز تا پایان وقت چهارشنبه هفته جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد افزود: طبق مصوبه شورای شهر با توجه به افزایش تقاضا برای زیارت حرم مطهر رضوی، به منظور تسهیل در تردد زائران سرویس دهی در خطوط ۱ و ۲ از ساعت ۱۴ امروز نهم خرداد ماه تا پایان سرویس دهی امروز در ساعت ۲۲ رایگان است.

مجتبی زمانیان افزود: برای فردا، چهارشنبه نیز زمان سرویس دهی این ناوگان رایگان است و سرویس دهی در خطوط یک ساعت افزایش می یابد و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

سرویس دهی رایگان اتوبوسرانی مشهد

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز از سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) خبرداد.

محمد غلامی افزود: طبق مصوبه شورا و تصمیم مدیریت شهری در راستای تسهیل حضور زائران و مجاوران در حرم‌ مطهر رضوی، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۴ امروز تا پایان سرویس دهی فردا، روز چهارشنبه رایگان است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط بی.آر.تی شامل خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲ ، ۸۳۰ و ۸۳۱ و همچنین خطوط ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲ ، ۸۶ و ۲۱۰ رایگان انجام می‌شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: پایان سرویس دهی در ناوگان اتوبوسرانی ساعت ۲۱ است اما با توجه به وجود تقاضا، ممکن است سرویس دهی ادامه یابد.

غلامی ادامه داد: همچنین امشب علاوه بر تقویت ناوگان، خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در روز میلاد نیز تقویت می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز