آذربایجان‌غربی آماده میزبانی دوره تکمیلی تربیت مربیان فرهنگی شمال‌غرب کشور

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۷۹۸۴۴
آذربایجان‌غربی آماده میزبانی دوره تکمیلی تربیت مربیان فرهنگی شمال‌غرب کشور
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی هفته آخر خردادماه میزبان مرحله تکمیلی دوره تربیت مربیان فرهنگی منطقه شمال‌غرب کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی گفت: مرحله تکمیلی دوره تربیت مربیان فرهنگی با حضور دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و حجت الاسلام احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در ارومیه برگزار خواهدشد.

وی افزود: در این دوره که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( ۲۴ذ و ۲۵ خردادماه) برگزار خواهد شد، ۱۶۰ نفر از مربیان فرهنگی منتخب استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، ایلام، کردستان و کرمانشاه حضور خواهندداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دوره مقدماتی تربیت مربی فرهنگی با حضور دکتر رمضانی معاون اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، آذرماه سال گذشته برگزار شد.

بیرامی همچنین با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی فرهنگی به عنوان اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: سواد رسانه‌ای، مباحث ویژه روان‌شناسی، مباحث اخلاقی و بحث‌های حقوقی ورزش، از جمله مباحث تخصصی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می‌شود و خروجی این دوره‌ها به سالم‌سازی محیط‌های ورزشی از منظر مسائل فرهنگی خواهد انجامید.

گفتنی است، دوره تربیت مربیان فرهنگی در سه سطح استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد شد و در پایان هر دوره، مصاحبه انجام و نفرات پذیرش شده ضمن دریافت کارت مربیگری فرهنگی به مرحله بالاتر راه پیدا می‌کنند و مرحله کشوری این دوره به میزبانی شهر مشهد مقدس خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما