دالوند : مناطق گردشگری لرستان فاقد زیرساخت‌های لازم هستند

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۷۹۸۶۵
دالوند : مناطق گردشگری لرستان فاقد زیرساخت‌های لازم هستند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مناطق گردشگری لرستان رها شده و فاقد زیرساخت‌های لازم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛ احمدرضا دالوند در جلسه ساماندهی دریاچه گهر، گردشگری را از اولویت‌های استان برشمرد و اظهار کرد: گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین صنایع دنیا می‌تواند باعث تحول و رشد اقتصادی در منطقه شود.

 وی افزود: رشد سریع این صنعت تغییرات اجتماعی، اقتصادی و محیطی فراوانی را به دنبال دارد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: کشورهای توسعه یافته به خوبی به این مقوله پرداخته و با سرمایه‌گذاری در آن، زمینه‌های توسعه را در مناطق خود ایجاد کرده‌اند.

 وی گفت: در کشور ما به ویژه لرستان به خوبی به این موضوع پرداخته نشده و در بحث زیرساخت‌های گردشگری مشکلات زیادی داریم.

 دالوند بیان  کرد: گهر از زیباترین دریاچه‌های کوهستانی ایران و کم نظیر در سطح جهان به عنوان یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در زمینه گردشگری محسوب می‌شود که اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم می تواند زمینه‌های رشد و توسعه منطقه را ایجاد کند.

 وی با بیان اینکه مناطق گردشگری در استان رها شده و فاقد زیرساخت‌های لازم هستند، گفت: برای ساماندهی و مدیریت این مناطق نیاز به متولی داریم که دارای اهلیت باشد تا بتوان زمینه‌های رشد و توسعه صنعت گردشگری را فراهم کنیم.

 معاون استاندار لرستان  با تاکید بر لزوم و حمایت مسائل فرهنگی و اخلاقی در مناطق گردشگری، خاطر نشان کرد: محیط زیست طرح ساماندهی دریاچه گهر را آماده و در جلسات بعدی ارائه دهد. دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز