خوی نماینده آذربایجان‌غربی آماده نبرد با تیم‌های لیگ یکی کشتی کشور است

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۸۰۴۹۴
خوی نماینده آذربایجان‌غربی آماده نبرد با تیم‌های لیگ یکی کشتی کشور است
رئیس هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات دور نخست گروه ب لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور به میزبانی خوی برگزار خواهدشد و تیم «تن تاک خوی» به عنوان نماینده استان به مصاف حریفان خود خواهدرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، اسماعیل کیومرثی افزود: این رقابت‌ها از فردا پنج‌شنبه /۱۱ خرداد ۱۴۰۲/ در سالن ۲هزار نفری شهرستان خوی آغاز خواهدشد و تیم‌های «تن تاک خوی»، «جوانان سورنا اصفهان»، «صنایع غدایی معینی پور» و «پاس یگان ویژه تهران» به مصاف هم خواهندرفت.

وی گفت: در این مسابقات، "محمود فرهنگ رنجبر" از تهران به عنوان نماینده سازمان لیگ و کمیته انضباطی، "محمد رحیم پور" از استان کردستان به عنوان سرپرست فنی و ژوری حضور خواهند داشت و "سید فرشید میرهاشمی" به عنوان داور درجه یک بین المللی، "جلال طوقی" از اردبیل به عنوان داور درجه دو بین المللی و "فرشاد امیری" از کرمانشاه، "افشین صمدی زاده"  و "علی علیزاده" از آذربایجان‌شرقی به عنوان داوران درجه سه بین المللی مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

کیومرثی در خصوص تیم تن تاک خوی هم گفت: دو سوم ترکیب این تیم متشکل از کشتی‌گیران بومی و مابقی از کشتی‌گیران سایر استان‌هاست که با سرمربیگری "رسول دهقان نژاد"، مربیگری "حسن حسین‌نژاد" و "علی بیرامی" بعد از سه اردو شرایط بسیار خوبی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها دارد.

رئیس هیات کشتی آذربایجان‌غربی و سرپرست مسابقات اضافه کرد: سالن محل برگزاری مسابقات نیز محیای برگزاری این رقابت‌هاست و امیدواریم نماینده استان بتواند عملکرد شایسته‌ای در این رقابت‌ها به نمایش بگذارد.

وی اظهارکرد: برگزاری هفتگی مسابقات و حضور نماینده استان با ترکیب بومی می‌تواند بر ارتقای سطح کشتی‌گیران استان و این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی تاثیر مثبت بگذارد و یک آوردگاه و تجربه بسیار خوب برای رشته اول ورزشی کشور در استان خواهدداشت.

مسابقات گروه دوم لیگ دسته یک کشتی آزاد قهرمانی کشور از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۱۱ خرداد در شهرستان خوی آغاز خواهدشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز