پیگیر چهار بانده شدن محورهای جنوب آذربایجان‌غربی هستیم

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۴۸۲۷۵۲
پیگیر چهار بانده شدن محورهای جنوب آذربایجان‌غربی هستیم
استاندار آذربایجان غربی گفت: چهار بانده شدن محورهای مواصلاتی جنوب استان از میاندوآب تا تکاب، از مطالبات اصلی مردم بوده و تلاش می کنیم تا پایان دولت سیزدهم این اولویت محقق و طرح های جاده این محور تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان سه شنبه شب در جلسه بررسی روند مصوبات سفر شهرستانی به تکاب، با اشاره به اینکه توسعه محورهای مواصلاتی از مهمترین مطالبات مردم منطقه است، افزود: با حمایت ریاست جمهوری، ۳۸.۵ کیلومتر از محور تکاب - شاهین دژ به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اجرا و تکمیل این پروژه به ۱۰ هزار میلیارد ریال تامین اعتبار نیاز دارد که سال گذشته تخصیص ۱۰۰ درصدی داشته و اجرای سریع آن را پیگیری می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: یک قطعه بلاتکلیف در محور تکاب - شاهین دژ به طول ۱۲ کیلومتر، امروز تعیین تکلیف شده و آغاز مطالعات اجرای طرح توسعه و آسفالت این قطعه به تصویب رسید.

معتمدیان همچنین ادامه داد: ۱۲ کیلومتر باقیمانده از طرح تعریض و آسفالت محور میاندوآب - شاهین دژ، جهت اجرا به پیمانکار واگذار می شود تا مسیر میاندوآب تا تکاب تعیین تکلیف و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم اجرای سریع مصوبات سفر رئیس جمهور و سفرهای شهرستانی است، خاطرنشان کرد: ۵۲ درصد مصوبات اولین سفر شهرستانی به تکاب محقق شده و با توجه به اینکه اعتبارات پروژه ها اواخر زمستان به دستگاه ها ابلاغ می شود، میزان پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی و اقتصادی مصوب سفر تا پایان شهریور امسال به ۷۵ درصد و تا پایان سال جاری همه مصوبات در بخش های توسعه راه ها، آموزش و پرورش، فضاهای ورزشی و جهاد کشاورزی کامل اجرا خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: با مصوبات سفرهای شهرستانی نقشه راه توسعه شهرهای استان تدوین شده و در اولین سفر به تکاب، ۹۷ مصوبه شامل ۸۰ طرح عمرانی و ۱۷ طرح اقتصادی به تصویب رسید که موجب توسعه و ارتقای شاخص های این شهرستان در بخش های جاده اصلی و فرعی، آبرسانی، گازرسانی، فضاهای آموزشی، ورزشی و بهداشتی می شود.

معتمدیان در پایان افزود: مصوبات جهت رسیدن وضعیت شاخص های شهرستان ها به میانگین توسعه استان تدوین شده و پروژه هایی که در این سفرها تعریف شده، سرعت و شتاب بیشتری به توسعه و پیشرفت شهرستان ها می بخشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز