سفر مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به پلدختر

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۳۱۲۸
سفر  مدیرکل ورزش وجوانان  لرستان به پلدختر
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با سفر به پلدختر ضمن افتتاح چمن مصنوعی شماره یک شهید لطیف جودکی ورزشگاه شهید سرمالیان از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ مدیرکل ورزش وجوانان لرستان عصر روز چهارشنبه ۱۷خرداد ماه  به شهرستان پلدختر سفر کرد.

در جریان این سفر  زمین چمن مصنوعی فوتبال شماره یک مجموعه ورزشی شهید سرمالیان که به نام شهید لطیف جودکی از شهدای فرهنگی ورزشکار پلدختر نامگذاری شده است   افتتاح شد. 

همچنین افتتاح خانه شطرنج ودفتر هیات کاراته  پلدختر از دیگر برنامه هایی بود که  درجریان سفر  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به این شهرستان انجام گرفت.

 بازدید از خانه کشتی پلدختر و دیدار و تجلیل از مدال آوران و مربیان کشتی پلدختر نیز از برنامه های قیاسیان در سفر به این شهرستان جنوبی استان بود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در جریان   سفر خود به شهرستان پلدختر  ، اظهار کرد: امروز در جریان این سفر  به همراه سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی به صورت میدانی  از روند توسعه  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  بازدید کردیم .

وی افزود: تاکنون ۲۵میلیارد تومان جهت احداث چمن و بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  با حمایت مقام عالی وزارت ورزش وجوانان هزینه شده است .

قیاسیان با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید لطیف جودکی  و افتتاح دفاتر هیات ورزشی وخانه شطرنج پلدختر در این مجموعه ،  تصریح کرد:  تلاش می کنیم در جهت تجهیز باشگاه ها و سالن های مجموعه نیز  ازجمله  در بحث امکانات  سرمایشی  اقدامات موثری برای فصل تابستان داشته باشیم. 

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان  با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰درصدی  پروژه سالن ورزشی افرینه نیز گفت: درصدد هستیم تا   از اعتبارات ۱۴۰۲ اعتباراتی برای تکمیل این پروژه ورزشی اختصاص دهیم.

 وی به  احداث زمین چمن فوتبال منطقه سراب حمام اشاره کرد و یادآورشد: با توجه به اهدا زمین خاکی  جهت احداث زمین چمن باید مسیرهای قانونی در وزارت ورزش طی شود تا مجوز های لازم برای احداث آن  اخذ شود.

قیاسیان  بیان کرد: همچنین   به کمک نماینده  پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی برنامه های مدونی  نسبت به تجهیز امکانات و ارتقا سرانه ورزشی شهرستان تازه تاسیس معمولان خواهیم داشت .

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز