استاندار خبر داد:پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در لرستان

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۸۳۳۲۹
استاندار خبر داد:پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در لرستان
استاندار لرستان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ در سال ۱۴۰۱ در لرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های متولی پرداخت تسهیلات اشتغال استان (تبصره ۱۶) با بیان اینکه براساس تعهدات اشتغال، سرمایه‌گذاری و مسکن که در دولت سیزدهم عنوان شده است، شرایط کاری متفاوت است، عنوان کرد: در این شرایط باید تلاش کرد که مسائل و مشکلات مردم به خوبی مد نظر قرار گرفته شوند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، دو هزار میلیارد تومان از محل "جز ۲ و جز ۱ بند ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ در لرستان تسهیلات پرداخت شده است، تصریح  کرد: در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۰۳ درصد از اعتبارات اشتغال در استان محقق شد.

زیویار با بیان اینکه فرصت زیادی تا جذب مانده منابع وجود ندارد، خاطرنشان  کرد: بانک‌ها تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به معدل خوب استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در کشور،  گفت: درصد این معدل در کشور حدود ۳۵ می‌باشد که نسبت به میانگین کشوری مناسب است.

استاندار لرستان با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای بانک‌ها عنوان کرد: بانک‌ها در این دو هفته مهلت دارند که در پرداخت‌ها تسریع داشته باشند که و تا زمان باقی‌مانده، اعتباراتی که به سختی از مرکز جذب شده است در اختیار متقاضیان قرار دهند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز