کشف ۴۲ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۳۳۳۴
کشف ۴۲ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 42 قبضه سلاح شکاری و جنگی و یک هزار و 129 عدد فشنگ غیرمجازکشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر،  اظهار کرد: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه به منظور جمع آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده و جرم خیز لرستان طی 24 ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

 وی افزود: در این طرح 42 قبضه سلاح شکاری و جنگی و یک هزار و 129 عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و 10 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان گفت: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف بیش از 4 کیلو گرم انواع مواد مخدر، 24 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

 این مقام انتظامی لرستان در ادامه کشف مقدار بیش از 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری 5 قاچاقچی را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

 سردارالهی با اشاره به توقیف چندین دستگاه خودرو  و موتورسیکلت در این رابطه خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز