کولایی در همایش اصلاح طلبان قائمشهر مطرح کرد:

باید با تلاش فراوان جلوی تحریم ها را بگیریم

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲:۱۴
کد خبر: ۲۷۲۳۳۰
باید با تلاش فراوان جلوی تحریم ها را بگیریم
الهه کولایی معتقد است: دولت تدبیر و امید نباید شعار انتخاباتی خود در زمینه استفاده از زنان در عرصه توسعه و پیشرفت کشور را فراموش کند.

الهه کولایی معتقد است: دولت تدبیر و امید نباید شعار انتخاباتی خود در زمینه استفاده از زنان در عرصه توسعه و پیشرفت کشور را فراموش کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، دکتر الهه کولایی، استاد دانشگاه و نماینده مردم تهران در دوره ششم مجلس شورای اسلامی، در همایش اصلاح طلبان قائمشهر که شب گذشته در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با بیان اینکه در آستانه روز جهانی زن هستیم، اظهار کرد: جنبش زنان در کشور ما یک جنبش مستقل و جدا از جنبش دموکراسی خواهی نیست.
وی افزود: زنان را می توان یکی از گروه های تاثیر گذار در مسائل کشور دانست.
نماینده مردم تهران در مجلس ششم با اشاره به اینکه ما دائما با فراز و نشیب های تاریخ ساز روبرو هستیم افزود: کشور ما از گذشته و در طول دوران تاریخ طولانی خود به چهارراه حوادث تبدیل شده و به همین دلیل است که در مسیر نفوذهای گوناگون نظامی، فرهنگی و سیاسی واقع شد.
وی تصریح کرد: می‌توان به تجربه مشروطه خواهی برای تغییر در روابط سیاسی داخل کشور و جنبش ملی شدن نفت برای کوتاه کردن دست استعمارگران و حتی شکل گیری انقلاب اسلامی که مدل جدیدی برای تغییر در ساختار‌های قدرت با توجه به مسائل بومی بود، اشاره کرد.
کولایی با اشاره به گسترش ارتباطات بین المللی و دهه‌هایی که از آن با عنوان انقلاب ارتباطات می توان یاد کرد، افزود: تمایل ایرانیان برای از میان بردن آثار عقب ماندگی و توسعه فزون‌تر گشته است. این تغییرات به طور طبیعی نظام سیاسی را ملزم می‌سازد تا پاسخ مناسبی به درخواست جامعه مدنی دهد.
استاد دانشگاه تهران در ادامه به تحولات اتفاق افتاده در آن سوی مرزها اشاره کرد و گفت: چیزی که مهم است تحولاتی است که نه تنها منطقه ما بلکه جهان را تغییر داده و همینین شرایط در سال 70 به فروپاشی اتحادیه شوروی منجر گردید.
وی تصریح کرد: ایرانی ها ده ها سال است برای به دست آوردن شرایط مناسب داخلی و ایجاد قدرتی که بتواند توزیع عادلانه را در پیش بگیرد در حال حرکت هستند.
کولایی در ادامه با بیان اینکه امروزه ما در ایران اسلامی شاهد فشارها و تحریم های اقتصادی هستیم، افزود:  باید با تلاش فراوان جلوی این تحریم ها را بگیریم که این امر با همفکری محقق خواهد شد.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن مسائل سیاسی تصریح کرد: باید در کنار مسائل سیاسی، از مسائل اقتصادی و فرهنگی نیز استفاده کرد چراکه ما امروزه شاهد انزوا در بحث های علوم انسانی هستیم.
کولایی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه رئیس دولت تدبیر و امید سابقه حضور در عرصه دیپلماتیک را دارد، افزود: وی می خواهد موقعیت از دست رفته جهان را شناسایی و ایران را وارد تعامل جدیدی با کشورهای دیگر کند.

 

حق نظر: اصلاح طلبان سربازان انقلاب و نظام هستند
پیش از سخنان الهه کولایی، عضو شورای اصلاح طلبان شهرستان قائمشهر طی سخنانی گفت: دکتر کولائی از افتخارات استان مازندران محسوب می شوند.
جواد حق نظر با بیان اینکه همایش امروز به دلیل ایجاد فضای امید در کشور برگزار شده، افزود: اصلاح طلبان سربازان انقلاب و نظام هستند. امروز در همایش اصلاح طلبان ، جانبازانی حضور دارند که خودشان را فدای انقلاب کردند.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلاح طلبان برای کشور از بعضی مدعیان بیشتر است، تصریح کرد: شما در بین اصلاح طلبان حتی یک اختلاس گر پیدا نخواهید کرد. مردم به اخبار اختلاس عادت کردند و از سوی دیگر مشاهده می کنیم به فردی اختلاس گر، به زندان نرفته مرخصی می دهند.
این فعال اصلاح طلب با اشاره به اینکه هر وقت نیاز به جانفشانی برای نظام باشد، اصلاح طلبان در صف اول قرار دارند، گفت: بنیان جمهوری اسلامی را کسانی خراب می کنند که مانند موریانه به درون نظام افتاده اند.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی دو بال جمهوریت و اسلامیت دارد که اصلاح طلبان به هر دو بال اعتقاد دارند.
حق نظر در پایان تصریح کرد: میزان رای ملت است و معتقدیم اگر ملت را وارد عرصه انتخابات کنیم پیروز واقعی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز