معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل:

۷۰ درصد سارقان استان اردبیل معتادان به مواد مخدرهستند

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۶:۳۹
کد خبر: ۲۷۲۳۷۴
۷۰ درصد سارقان استان اردبیل معتادان به مواد مخدرهستند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: 70 درصد از سارقان استان را معتادان به مواد مخدر تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، یوسف خدادادی در اولین همایش علمی تخصصی کردن مبارزه با مواد مخدر افزود: معتادان با اعتیاد به مواد مخدر هویت انسانی و واقعی خود را از دست داده و مرتکب هر کار غیر اجتماعی و ناهنجار می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 40 درصد از زندانیان استان اردبیل به طور مستقیم به خاطر جرایم مواد مخدر زندانی می باشند و چرایم بسیاری دیگر از زندانیان نیز غیر مستقیم به مواد مخدر مرتبط می باشد.

وی با اشاره به تبعات منفی اعتیاد به مواد مخدر در جامعه افزود: هر سال بر تعداد معتادان در جامعه افزوده شده و سن اعتیاد به مواد مخدر در حال کاهش می باشد.

وی گفت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که جامعه ما با آن مواجه شده افزایش گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی بوده که عواقبی به مراتب وخیم تر از مواد مخدر سنتی دارد.

خدادادی افزود: پیشگیری از اعتیاد از جمله راهکارهای مهم و موثری است که تاکنون سرمایه گذاری مناسبی در این زمینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: افزایش آگاهی و ارائه آموزش های مختلف به جوانان و نوجوانان می تواند در واکسینه کردن آن ها از مصرف مواد مخدر موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز